SouLGuY Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Heeft iemand beeld op die zenders ? 11361.75 H Astra 1 Lijkt wel of mijn ontvanger crasht op dit signaal. Af en toe hoor ik geluid en flitsen van beelden. Heeft nochtans gewerkt, en bij King of Sat web zie ik geen wijziging. VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Snoopy Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Net effe gekeken, beeld op alle zenders. Droompie geeft dit onder de info knop: 11361750 22000 FEC 2/3 DVB-S2 8PSK
Gast aart44 Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Origineel bericht van: SouLGuY Heeft nochtans gewerkt, en bij King of Sat web zie ik geen wijziging. Heb je wel signaal op die zender of heb je soms een zenderlijst ingeladen en doet hij het nu niet meer?? Zo ja moet je in het menu bij handmatig zoeken even die transponder er voor zetten als je geen signaal hebt de PILOT funktie gebruiken dus even omzetten naar AAN dacht ik anders moet hij op UIT.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen