blitzteam Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Ik heb mijn beltegoed voor voipbuster opgewadeerd met 10 euro. ik heb betaald via internetbankieren. Krijg ik nu van voipbuster een telefoonnummer of kan ik als het beltegoed opgewadeerd is gewoon bellen.of....... Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Harry_Nak Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Die krijg je niet maar kun je met één druk op de knop kopen voor 1 euro van je beltegoed. (Get inbound phone number heet dat als je engelse taal hebt ingesteld) Pluk een roos, die is rood.
blitzteam Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Geplaatst: 19 mei 2010 dus ik heb geen eigen tel.nummer nodig ik kan dus gewoon een tel.nummer aangeven naar wie ik wil bellen en dan verbinding maken, en na gelang na wie ik bel wordt er beltegoed afgeschreven. hoelang duurt het voordat het beltegoed op mijn acount staat, heb via internetbankieren betaald maakt het iets uit van welk land ik bel, bv uit oostenrijk naar nederland. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Sjattuh Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Het zou slimmer zijn je ergens eerst in te verdiepen... Bij storting van 10 Euro krijg je 120 Free Days, oftwel gedurende die 120 dagen kun je onbeperkt bellen met alle mobiele of landlijnen welke door hun als 'Free' worden aangegeven. Op hun site kun je een volledig overzicht krijgen. Na die 120 dagen ga je je beltegoed, oftewel die 10 euro, opbellen. Mits je deze niet al hebt opgemaakt door b.v. mobieltjes in Nederland te bellen. Als je 120 dagen op zijn en je belt vaste nummers in NL dan bel je tegen ongeveer lokaal tarief naar vast nummers. Je overboeking zal net zo lang duren als elke andere overboeking van rekening naar rekening. Bij paypal duurt dit 5 tot 6 werkdagen, als ik naar mijn vader geld overmaak 1 dag. Als je IDeal had gebruikt was het direct geweest. p.s. ik weet niet of dit nog steeds zo is omdat ik nu eenmaal niet lang bel, maar voorheen verbraken zij naar een uur automatisch de verbinding. Je kan dan gelijk weer bellen en weer een uur praten. Dit was omdat mensen het begonnen te gebruiken waarvoor het niet bedoelt was, als babyfoon b.v. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Het zou slimmer zijn je ergens eerst in te verdiepen... Maar welke aanbieder geeft er nou info over zijn produkt(en) op zijn website? [/sarcasm] Dit topic hoort hier btw.
Greatone Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Origineel bericht van: hummiesat Maar welke aanbieder geeft er nou info over zijn produkt(en) op zijn website? [/sarcasm] Is anders genoeg info te vinden op de site van Voipbuster: Zie hier En ze hebben ook gewoon een eigen forum waar je met je vragen heen kunt * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
paqbro Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Origineel bericht van: Sjattuh ... p.s. ik weet niet of dit nog steeds zo is omdat ik nu eenmaal niet lang bel, maar voorheen verbraken zij naar een uur automatisch de verbinding... Dat is niet meer. @all Bij aanvraag van een telefoonnummer krijg je een zgn landelijk netnummer 085, dus geen lokaal netnummer meer. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
sportster Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 je moet geen 10 euro betalen maar ietsje meer de VAT (BTW) moet er nog bij betaal je maar 10 krijg je met geluk een lager beltegoed of je betaling wordt gewoon niet verwerkt door voipbuster beide reeds meegemaakt
blitzteam Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Geplaatst: 26 mei 2010 in totaal 12.50 euro betaald voor 10 euro beltegoed, het werkt goed met behulp van headset. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
wolverine Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 gewoon even ter info : Ik heb net even de prijzen bekeken op voipbuster (degene die mij interesseren qua landen) en ik heb gezien dat de voip provider waar ik mee werk nog goedkoper is dan voipbuster. Dus mensen die nog moeten kiezen met welke voip provider ze in zee willen : ik gebruik 12Voip en op hu website vind je de tarieven. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Gast aart44 Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Gewoon hetzelfde als Voipbuster een clone lees ik op een Nokia forum. 12voip is gewoon een betamax SIP implementatie Betamax heeft wel een 20-30 van die verschillende namen je neemt het account wat bij je past voor de landen die je belt. Het gewone Voipbuster is duur als je naar mobiel belt in Nederland maar er zijn diverse andere clonen die weer een stuk goedkoper zijn.
verkerkbr Geplaatst: 3 juni 2010 Geplaatst: 3 juni 2010 Van belang is ook nog te kijken naar het aantal gratis beldagen, dat wordt opgebouwd. De beldagen zijn bijvoorbeeld bij Voipcheap minder dan bij Voipbuster. Voipcheap is dan wel weer voordeliger voor naar mobiel bellen. Dus eenvoudig een toestel met meerdere lijnen (hier een Grandstream GXP 2000) is de oplossing. Normaal (gratis) bellen via Voipbuster en naar (betaald) mobiel bellen gebruik ik Voipcheap. En er is ook nog verschil in het aantal landen waar je gratis naar kunt bellen. Verder is het ook nog interessant om te weten dat je ook met een gewone telefoonaansluiting en het nederlandse inbelnummer van de Betamax providers kunt benutten. Je belt dan op een gewone telefoon aansluiting voor het lokaal tarief naar inbelnummer en vervolgens dan gratis naar de diverse landen. Betreffende nummer van waaruit je belt moet dan wel zijn aangemeld zijn op je account. En de kwaliteit van de verbinding is hier bijzonder goed. Ook internationale SMS berichten zijn via de website van je account erg goedkoop. Ben hier zeer tevreden over. Zeker nu met de optie van een nederlands 085-nummer als nummermelding en waarop je kunt worden teruggebeld. Opwaarden is ook erg eenvoudig en via een Mastercard, is je prepaid account direct aangepast na de betaling. Groet, Bram
satvet Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Veel XXXVOIPXXX providers (o.a. Voipstunt, Voipdiscount e.d.) hebben allemaal dezelfde moedermaatschappij (Betamax) in Duitsland, sterk gelijkende software die echter niet werkt met de zusterproviders waarbij het enige verschil is de tarieven naar de verschillende landen, met name de gratis landen verschillen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen