Ga naar inhoud


Harmony 300i op Vu+


ToniMacaroni

Aanbevolen berichten

He, helemaal top, bedankt voor jullie antwoorden, heb het uiteindelijk met pauli opgelosT.

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb nog een optie gevonden, namelijk bij extra knoppen de powertoggle neer zetten en die lang ingedrukt houden, dat werkt ook goed!!

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg vandaag mooi nieuws van Logitech 300i betreffende mijn vraag voor ondersteuning van longpush van de powertoets.

 

De knop 'Power' (net zoals de TV kijken - knop) functioneert inderdaad op een andere manier dan de rest van de knoppen.Opdat de knop 'Power' langer kan worden ingedrukt om uw satellietontvanger aan te schakelen, is er een aanpassing van onze database nodig.

Wij zullen dit naar de gepaste afdeling doorsturen maar wij kunnen u helaas geen datum geven voor een mogelijke aanpassing.

 

Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2
Triax Astra 1, 2, 3, Hotbird
Harmony 300i,600
, Touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waar je die longpush voor nodig hebt, is dat voor uitschakelen? Dan doe je dat toch via de blauwe toets of menu? is maar één druk meer dan een longpush, toch?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, natuurlijk kan je ook via menu er komen.

Blauwe toets? Dan heb je dat zelf zo ingsteld, want dat is niet standaard.

 

Maar het is een optie in enigma2 om longpush te gebruiken om het afsluitmenu op te roepen of anders wel direct uit te schakelen Dit is weer afhankelijk hoe je dat instelt onder de expert opties.

 

Dan is het natuurlijk mooi dat de 300i dit ook met de daarvoor bedoelde toets ondersteunt.

 

 

Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2
Triax Astra 1, 2, 3, Hotbird
Harmony 300i,600
, Touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...