mikey Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Kan iemand mij helpen met de laatste open PLI boot mijn box niet meer hij probeert het heel even daarna valt hij dood. HELP VU+Duo OpenPLi® 500GiG HDD
Cobus R Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Nogmaals flashen De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Henksat Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Een clonebox? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Cobus R Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Ik heb het hier ook eens gehad dat het heeeeeel erg lang duurde voordat hij doorboote maar daarna nergens geen last meer van gehad. (Openpli van een maand geleden ongeveer.) De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
mikey Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Geplaatst: 20 mei 2010 Nou ik denk dat ie kapot is, ben ook al aan de slag gegaan met een orgineel image maar zelfde probleem zo snel als ie gaat booten scherm van de DM zwart. Het is ook altijd wat met dat ding.!! VU+Duo OpenPLi® 500GiG HDD
Sis Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Origineel bericht van: mikey Nou ik denk dat ie kapot is, ben ook al aan de slag gegaan met een orgineel image maar zelfde probleem zo snel als ie gaat booten scherm van de DM zwart. Het is ook altijd wat met dat ding.!! Ben je zeker dat het geen clone is? Heb je dreamUP al geprobeerd icm null-modem kabel? Gr Sis ET9000: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E DM800SE: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E RaspberryPi OSCAM 120 r0
robkds Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Laat hem eens 10 minuten uit staan en probeer het nog eens. Is mogelijk een bekend kwaaltje van de DM800.
mikey Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 Ik heb even gekeken ik hem voor anderhalf jaar terug bij megacenter gekocht in eindhoven, mag er dan toch hopelijk van uit gaan dat het een echte DM 800 is. ik heb het nog niet met dream-up geprobeert dat zou ik eventueel nog kunnen proberen. Heb inmiddels al wel een RMA aangevraagd bij Dream-multimedia. zal er nog ff mee stoeien en anders na het weekend toch maar opsturen. Heb nog niet eerder dit probleem gehad, dus denk eigelijk dat ie kadoek is. VU+Duo OpenPLi® 500GiG HDD
Henksat Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Al geprobeerd vanaf een andere PC, of met een andere voeding? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
mikey Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 Nee niet geprobeert vanaf andere pc zou zoiets helpen??? denk je. Andere voeding heb ik ook zo niet liggen, vind het natuurlijk ook zonde om een voeding te kopen en is dat direkt niet het probleem, zal hem vanavond eerst met null-modem kabel proberen te flashen wie weet, je moet toch wat. VU+Duo OpenPLi® 500GiG HDD
mikey Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 Ik heb inmiddels de box proberen te flashen met een null-modem kabel en Dreamup, zonder succes zowel met netwerk ondersteuning en zonder. Ik heb ook maar even de originele DM image gebruikt. Ga morgen proberen bij een kennis te testen of de voeding een probleem geeft, aangezien hij ook een 800 heeft zal ik hem daar even inpluggen. heb ook nog de box een tijdje van het stroom af gehad. Verder heb ik eigenlijk geen oplossingen meer, dus morgen maar duimen dat het eventueel de voeding is. Dus iemand nog suggesties zijn welkom?? Weet wel als ie gerepareerd is gaat ie hier de deur uit. Dat klinkt misschien heel negatief maar heb met mijn DM7000 nog nooit zoveel problemen gehad. Het zijn weleenswaar veelal kleine dingen op dit na dan, maar ik verwacht gewoon wat meer voor toch ruim 400 euries. Na mij inziens moet je niet te veel hobbyen met de 800 dan is het ok. Heb mij inmiddels wat verdiept in de VU+ Duo zelfde geld DM800 en een hoop positieve berichten VU+Duo OpenPLi® 500GiG HDD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen