Gast arnold_rein Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 ik word gek van mijn laptop mousepad hij reageert uitermate snel op het tappen op het ding met alle gevolgen van dien. is dit aan te passen in te stellen LUCID PUPPY linux Het is verder echt een super linux
Puch Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Merk van de laptop? Merk van de mousepad? iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast arnold_rein Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Heey die Puch Laptop is HP compaq 6820s in de xorg.conf-generic-laptop staat MaxTapTime=0 daaruit begreep ik dat het dan niet zo moeten reageren op de tap inmiddels ook een tooltje gedownload flsynclient-.6.pet van de puppy linux forum deze meld echter dat de synaptics driver niet geladen is
Puch Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Op deze site staat te lezen dat de 6820s prima werkt met de meeste distro's. Puppy is natuurlijk een zeer beperkte distro. Ik zou eens probeer proberen met ubuntu of opensuse als os. Deze ondersteunen alle hardware van de 6820 "out the box". iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
polle58 Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 probeer eens met dit in xorg.conf in desbetreffende sectie: Option "MaxTapMove" "0" Option "MaxTapTime" "0" Option "MaxDoubleTapTime" "0" Option "CircularScrolling" "1"
Gast arnold_rein Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 Na een update naar 5.01 is het opgelost Nog bedankt voor jullie tips
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen