satlinkies2 Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Wie weet hoe je de henksat_astra_1_2_3_hb_e1 moet inladen? Draai op PLI
VluggeW Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Hallo, Als je Pli hebt via menu. Of via dreamboxeditor. Wel de E2 lijsten laden E1 gaat niet werken. Greetz
satlinkies2 Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Geplaatst: 20 mei 2010 Heb de e2 lijst even gedownload, maar zit nog steeds even hoe te installeren. Hoe moet ik het doen. Moet ik de zip file ook eerst uitpakken? Op een sticky zetten? Menu en dan? Volgens de pli wiki moet ik naar software management en vervolgens naar download, maar die is er niet :-(
Henksat Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Origineel bericht van: satlinkies2 Volgens de pli wiki moet ik naar software management en vervolgens naar download, maar die is er niet :-( De henksatsettings zijn gewoon te downloaden vanuit een Open-PLi image. Ga hiervoor naar menu--applicaties----downloaden(groene knop)--settings(bovenste optie) Makkelijker kunnen we het helaas niet maken. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
satlinkies2 Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 Gevonden. Het is effe wennen. Nieuwe manier van werken bij mij. Had hiervoor een Toppie.
loodvrij Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 bij mij blijven de oude settings gewoon staan. als ik de instalatie volg op de vu+ duo dan zie ik dat hij steeds aangeeft dat bepaalde delen van de setting niet vervangen worden. als ik dan de settings van een andere partij download via het menu blijft hij aangeven dat bepaalde delen van de settings van henk blijven staan. m.a.w. ik krijg er geen nieuwe lijst in... wie weet waar de klepel hangt ? DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade. DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)
metoo Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 eerst de oude deinstaleren, daarna de nieuwe instaleren ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
loodvrij Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 en hoe doe ik dat in pli ? DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade. DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)
metoo Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 als je de groene knop gebruikt hebt om te instaleren, kun je de rode toch gebruiken om te deinstaleren? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
loodvrij Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 dat zal denk ik wel kunnen, maar mij lukt het niet... ik zal uitleggen hoe ik de lijst er in zet. met de knop 'menu' ga ik naar aplicaties, daarna op de groene knop om de downloadlijst te zien. daar ga ik naar setting en kies ( in dit geval) de joskelijst. ( sory dat ik dat doe voor de henk-liefhebbers, het gaat me echter om te kijken wat de verschillen zijn...) ik kan dan kiezen tussen wel of niet installeren..ik kies dus ja. hij download hem en gaat hem installeren. na korte tijd zie je van allerlei tekst op je beeldscherm, elke keer geeft hij aan dat een bepaald pakketje niet geinstalleerd is omdat er al een pakketje van Ome Henk in zit. m.a.w. hij houd de gegevens van Ome Henk vast. ik heb al geprobeerd om de files in var/tuxbox/config weg te halen , maar dat gaf geen effect.... DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade. DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)
hemertje Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 hij kan maar 1 zenderlijst installeren uiteraard en die heb je er al in staan, die van henksat druk ipv op de groene op de rode, hiermee kom je i het menu om te de installeren zoals hierboven ook al is aangegeven de installeer nu de henksat zenderlijst en installeer opnieuw met de groene welke je dan wel wil... enne de vu heeft net als alle andere enigma2 geen /var, hooguit een symlink... je moet de oude termen van enigma(1) vergeten en opnieuw leren... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
loodvrij Geplaatst: 14 juni 2010 Geplaatst: 14 juni 2010 Origineel bericht van: hemertje enne de vu heeft net als alle andere enigma2 geen /var, hooguit een symlink... je moet de oude termen van enigma(1) vergeten en opnieuw leren... hahahaha...... nou, ik heb echt wel via var/een hoop bestanden weggegooid.... maar niet van mijn vu+ duo..... ik zat daareven via de dreambox boven op mijn gamekamertje te kijken en daar heb ik dus wel wat veranderd... ik ga het straks even testen op de vu+, eerst even kijken hoe Italie klop krijgt.. DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade. DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen