Ga naar inhoud


[TF7700PVR] opnames hikken / lopen vast sinds gisteren


alfred de witt

Aanbevolen berichten

Na het aanzetten van de coderingen krijg ik mijn opnames niet of nauwelijks mee afgespeelt, hikken of gewoon vastlopen. Ik heb deaston 1.07 met 2.23 en de tsjechische decodeer fw.

Iemand met dezelfde problemen?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


probleem is inmiddels opgelost. Vreemd dat ik 1 dag problemen had en de andere dag alle nieuwe opnames weer gewoon af te spelen zijn. de opnames hadden geen symbool groen of blauw maar waren nauwelijks af te spelen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het hik probleem in de opnames is toch terug en zodanig dat opnames niet te bekijken zijn. Heb mijn aston cam met 2.23 en powercam erin gehad maar probleem blijft. Na het kaart probleem van c+ is dit ontstaan. Herkent iemand dit?

 

 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

niemand die sinds vorige week hikkende opnames heeft ?

Ik heb vandaag de tf7700 gereset, opnieuw fw erop gezet, kanalenlijst weer erop gezet en testen maar, probleem blijft. Zodra een opname blauw kleurt, half blauw / groen is de opname niet meer op een normale manier te bekijken. Zodra de cam /kaart iets moet gaan doen gaan de opnames fors hikken met zowel de power als de aston cam.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ruimzicht

Ook ik heb tijdens het kijken last van een hikkend beeld. Dit probleem doet zich ook voor bij mijn andere ontvanger een Phillips DSR2210, alleen hierbij is het beeld een fractie van een seconde zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er inmiddels uit. De aston cam is terug naar 2.18 en mijn ontvanger volledig gereset en alles loopt weer als voorheen. Wat et nu geweest is ? geen idee.

hikken op een philips 2210 ? heeft weinig met hd of twin pvr te maken , kijk eens in het philips forum of er meer mensen last van hebben. Ik lees over het hele forum heen dat er op meer ontvangers gehikt wordt.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe heb jij je aston 2.23 weer terug gekregen naar 2.18?

Dat probeer ik al maanden voor elkaar te krijgen maar dat lukt mij niet.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal gesproken kun je de aston niet downgraden maar de mijne stond plotseling op 2,02 of zo iets en ik had geen hd zenders meer. Toen heb ik 2.18 erop gezet. Het moet dus wel mogelijk zijn om hem terug te zetten maar ik zou niet weten hoe.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...