K_V_B Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Hallo, Ik zit te overwegen mij een nieuwe TV aan te schaffen (heb nog steeds een met een beeldbuis). Nu hebben de meeste TVs die ik bekeken heb (ben nogal onder de indruk van Samsung) tegenwoordig een multituner die DVB-T/C/S/S2 ontvangen kan, maar slechts een CI slot. Tegenwoordig meestal een CI+ slot. Ik heb echter twee smartcards voor satelliet ontvangst. Eentje voor de Zwitserse zenders, en eentje voor TV Vlaanderen. Ik heb een Technisat ontvanger waar Viaccess ingebouwd zit, en waar een TV Vlaanderen module in zit. Ik wil eigenlijk van de set top box af, (en ook van mijn mediaspeler en pvr) om de hele installatie wat meer vriendin-compatible te maken. Dus wil het liefst de ingebouwde tuners van mijn TV bekijken. Dus zal ik een "dual cam" moeten gebruiken. Dus heb ik waarschijnlijk een dual cam nodig die mediaguard en viaccess ondersteund. Mijn vraagjes: - Gaat dit werken in een TV met een CI+ slot? - In de cams die ik gezien heb passen geen normale chipkaarten, maar moet een van de kaarten de vorm van een sim module hebben. Hoe los ik dit op? Dank bij voorbaat. Technisat Multitenne + Digit Civa + TVVlaanderen CAM en kaart + SF-DRS sataccess kaart.
Terradon Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Hoi, Je zou het kunnen proberen met een dragon 4.1 met software 3.80. Daar past gewoon een kaart in en deze heeft ook nog een plaats voor een losse sim......of het werkt weet ik niet heb er geen ervaring mee. Groetjes............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen