Ga naar inhoud


en dan valt er heeeel wat van je af


seije017

Aanbevolen berichten

22 april met mijn vrouw/vriendin naar ziekenhuis geweest ivm controle voor haar borsten dat in 2003 voor het laatst was gedaan.

dit mdat ze in 95 daar iets weg hadden gehaald wat niet echt verkeerd was.

dus foto en echo gedaan op 22 april.

maandag belde de huisarts dat het er niet goed uit zag !!

dinsdag weer naar ziekenhuis voor gesprek en daar een afspraak gemaakt voor vervolg onderzoek.

waar we de boodschap al mee kregen dat het er niet goed uitzag.

kalk spatjes zoals ze het noemen, en ze viel in klasse 5 dat betekend niet goed en dus borstkanken .

voor donderdag 6 mei afspraak omderzoek en werd spul weg gehaald voor op kweek te zetten.

en aan beide kanten werd dit gedaan wat ook al bijna niet voor komt.

onderzoek duurde 1 uur per kant en ze heeft vrezelijk veel pijn gehad.

uitslag kon niet eerder dan 17 mei ivm de feest dagen die er tusen zaten.

dus op de maandag 17e naar ziekenhuis voor de uitslag.

dan en in de dagen voor de datum gaat er van alles door je heen !!.

de kinderen en ja hoe verder als het niet goed is en wat gaan ze doen.

en dan komt het verlossende woord van de arts .

IK HEB GOED NIEUWS HET IS NIETS EN OOK NIET IETS WAT ER NAAR UITZIET.

dan valt er heel veel van je af.

op de foto die de arts ons liet zien was duidelijk iets te zien, kleine stipjes maar dat dus niets te betekenen had.

je hoord het vaak om je heen maar dan sta je er zelf ineens midden in .

uiteindelijk toch nog goed afgelopen deze toch wel onzekere periode.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


gefeliciteerd, kan me voorstellen dat het een pak van je hart is, en dan lekker van het pinkster weekend genieten!

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op een van die gezondheidsuitzendingen op duitse regionalen gehoord dat de univ Tubingen zeer ver gevorderd is in een entstof tegen dit soort kanker, en dat het over een paar jaar op de markt zou komen...

Elk gewonnen jaar is er één, en dan wordt die kanker iets banaals...

M'n neef is een nier uitgenomen omwille van een Grawitztumor, die was ondertussen uitgezaaid, en ie kon alleen maar meer hopen dat het eindoordeel nog enkele tijd uitbleef...

Ondertussen kreeg hij een medicijn SUTENT, dat de levenswerwachting wat opschroeft...

Ondertussen, tussen de ingreep en nu is het reeds 4 of 5 jaar en ie is er nog, met een redelijke levenskwaliteit...

Mogelijks komt er de eerstvolgende jaren een doorbraak waardoor kanker een chronische ziekte wordt ipv dodelijk... kijk naar HIV.

Dit vonnis hoeft niet het einde te betekenen.

Mijn vrouw haar neef is ook een nier uitgenomen 10j geleden en na 18 maand was ie er niet meer... dit zijn de vorderingen der wetenschap!

Moed houden, en het vonnis is niet noodzakelijk fataal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig deze week de hele serie "over mijn lijk" op de IPOD gekeken. En dan sta wel weer even stil bij die verschrikkelijke rotziekte zeg!

 

Dus gefeliciteerd met het goede bericht! Ga genieten dit weekend, het weer werkt ook nog eens mee.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig nieuws!! Ik hoop nooit in die situatie te hoeven komen.

Voor de minder bedeelden onder ons, ga ik morgen weer fietsen voor de RoParun.. ( www.roparun.nl )is er tenminste nog iets wat ik voor die mensen kan doen.

 

Goed weekend !

 

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

 

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Seije, namens de familie Kimble Van Harte met het postieve nieuws. Onzekerheid is een factor wat je sloopt en helemaal als het die vervloekte ziekte betreft.

 

Verwacht dat je voor nu en in de toekomst het leven meer zal gaan waarderen.

 

Geniet van het leven, en pluk de dag.

 

Prettige Pinksterdagen,

 

Kimble

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is super. Wij hebben net de zus van mijn beste kameraad begraven zij was pas 51 ............ ook weer die vreselijke ziekte. Bewijst maar weer dat je van het leven moet genieten.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...