johndegr Geplaatst: 21 mei 2010 Delen Geplaatst: 21 mei 2010 Hoi, Ik heb de laatste firmware en multicas, maar opname uit epg wil niet lukken? Rechtstreeks met de opnameknop wel. Iemand suggesties hiervoor? Groetjes, John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VluggeW Geplaatst: 21 mei 2010 Delen Geplaatst: 21 mei 2010 Hallo, Mss beetje overbodige vraag maar heb je de HDD wel via de Azbox geformateerd en wat voor HDD heb je staat deze wel op SATA1? Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2010 Hoi, Heeft voorheen altijd met div. FW gewoon gewerkt en oude opgenomen films speelt hij gewoon af. John Format via box en western digital eco green 1TB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wasmiddel Geplaatst: 22 mei 2010 Delen Geplaatst: 22 mei 2010 Alhier hetzelfde probleem. als ik reserveer, danwel via de EPG of gewoon een tijd/kanaal/record-instelling doet, werkt het niet meer! 4890 is mijn FW Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2010 Hoi, Graag een bericht van degene, die geen problemen hebben met opname uit epg of lijst vanuit standby. Indien anderen geen probleem hiermee hebben, dan graag info waarmee en welke FW etc. dan door hun gebruikt wordt. Groetjes, John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blaatlaat Geplaatst: 23 mei 2010 Delen Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb geen problemen met opnemen vanuit EPG selectie, vanuit standby werkt het opnemen bij mij niet. Wel heb ik na een EPG opname dat de azbox in de all lijst staat ipv mijn canal digitaal lijst. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattools Geplaatst: 25 september 2010 Delen Geplaatst: 25 september 2010 Effe dit draadje weer actueel maken. Ik draai 5006. Soms worden geplande opnamen niet uitgevoerd, of deze via EPG of handmatig zijn ingeprogrammeerd maakt niet uit. Als een opname niet lukt dan krijg je een bestand van zo'n 9,6 Mb. Zou het niet zo kunnen zijn dat een mislukte opname te maken heeft met het 'geen signaal' syndroom waar de boxen soms last van hebben? Waarom denk ik dat? Afgelopen vrijdag had ik een film op Film1.2 via satelliet geprogrammeerd staan, wij kijken meestal DVB-C dus geen enkel probleem. Afgelopen woensdag was het hier noodweer toen de opname gestart moest worden. Ik heb de andere dag pas gekeken of de opname gelukt was, ik had al zo'n vermoeden dat het niet helemaal gelukt zou zijn omdat het met bakken naar benden kwam, dus signaal verlies zat er zeker in, maar een compleet mislukte opname verwachtte ik niet. Maar goed, ik schat de kans 100% dat er onvoldoende signaal was om beeld te krijgen, wellicht is er daarom geen opname. Maar dan blijft natuurlijk de vraag, waarom geeft de box soms bij een wake-up (uit standby dus) de melding 'geen signaal'? Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 Wat je schreef heb ik ook vaak last van. Zou best kunnen, vreemd blijft, dat soms opnamen niet lukken. Is soms geen peil op te trekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattools Geplaatst: 27 september 2010 Delen Geplaatst: 27 september 2010 Er viel mij nog wat op; zaterdag ging er weer een opname fout, nu was het bestand 19,5MB. Toen ik de ontvanger uit standby haalde stond hij niet meer in de FAV lijst maar op ALLES. Het ingeprogrammeerde programma was op DVB-S Film1HD en de ontvanger stond op DVB-S Film1.2, terwijl -voordat de ontvanger in standby werd gezet- hij op een DVB-C kanaal uit de FAV lijst stond (weet ff niet welk, maar dat hij op kabel stond is zeker). Raaaaaaaaaaaaaaaaar........ Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattools Geplaatst: 2 oktober 2010 Delen Geplaatst: 2 oktober 2010 Nog wat vreemds; ik heb nu drie maal een poging gedaan om 'De hel van '63' op te nemen. 1x op Film1.2 en 2x op Film1 HD. Alle drie de pogingen waren mislukt. Een film die later kwam op Film1 HD heeft ie wel opgenomen. Schiet mij maar lek... Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattools Geplaatst: 3 oktober 2010 Delen Geplaatst: 3 oktober 2010 En ja hoor, daarnet pogin 4 om 'De hel van '63' op te nemen, en wederom niet gelukt, bestand van 12.9 MB, terwijl ik hem heb ZIEN opnemen.... Wat gaat hier mis??? HDCP probleem?????? Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VluggeW Geplaatst: 4 oktober 2010 Delen Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: sattools En ja hoor, daarnet pogin 4 om 'De hel van '63' op te nemen, en wederom niet gelukt, bestand van 12.9 MB, terwijl ik hem heb ZIEN opnemen.... Wat gaat hier mis??? HDCP probleem?????? Hallo, Welke HDD heb je en staat deze op sata1? Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 4 oktober 2010 Delen Geplaatst: 4 oktober 2010 Origineel bericht van: sattools En ja hoor, daarnet pogin 4 om 'De hel van '63' op te nemen, en wederom niet gelukt, bestand van 12.9 MB, terwijl ik hem heb ZIEN opnemen.... Wat gaat hier mis??? HDCP probleem?????? Graag ontvanger type gebruikte tuners software Plugins Hdd Een onderschrift als: Hier had uw reclame kunnen staan helpt niet echt, iedereen zit maar een beetje te raden 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattools Geplaatst: 4 oktober 2010 Delen Geplaatst: 4 oktober 2010 Ontvanger type; zoals de kop van dit topic al reeds vermeld Permium + HD Tuners; DVB-S2 + DVB-C Software; 0.9.5006 AZBox Plugins; OpenXCAS, TechSat_AZK Sofcam; MultiCAS 1.62E-B01 HDD; Segate Pipeline HD .2 500GB type; ST3500312CS Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattools Geplaatst: 4 oktober 2010 Delen Geplaatst: 4 oktober 2010 Heb nog even in de manual gezocht. Daar staat: It is not necessary to set any jumpers or other configuration options. http://www.seagate.com/staticfiles/support/disc/manuals/ce/Pipeline%20HD%20Series/100529372g.pdf En verder is er ook totaal niets te vinden over jumpers op dit type drive... Overigens -lijkt- mij dat het niet zo zeer de instellingen zijn, want anders zouden andere opnames ook in de fout gaan. Het probleem doet zich alleen voor bij sommige programma's/films en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het wel eens met HDCP te maken zou kunnen hebben.... Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen