Nuci Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Hi, Weet iemand in welk bestand je de rotorsettings en dan specifiek het stroomverbruik aanpast? Via enigma lukt dit niet/kan dit niet. Ik heb problemen met het draaien naar de juiste satelliet bij de eerste keer booten en ik denk dat dit komt omdat er iets niet goed gaat met de mA instellingen. Ik blijf nl in beeld houden 'Een ogenblik geduld. De rotor draait naar <satelliet>'. DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
Nuci Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 Overigens heb ik deze 'problemen' met openpli en jade3, beiden maxvar DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
paardengek Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Klinkt eerder naar een ontvangst probleem. Heb je de buitenopstelling al eens gecheckt ? Denk dan aan vocht corredatie van coax c.q. f-konnektors. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Nuci Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Geplaatst: 22 mei 2010 Op zich een logische verklaring, ware het niet dat m'n DM7000 op dezelfde plek er geen last van heeft. Had ik even moeten melden DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen