Ga naar inhoud


[Topfield 5000 ] Hik tijdens kijken met aston cam


vincent1971

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

De vraagsteller en dus eigenaar van dit topic, stelt een vraag over een seca-2 kaart ( zwart wit ) en een Aston cam met fw 2.23.

 

Dan moet jij er niet met je cccam tussendoor gaan kleppen, maar in het juiste forum een nieuw topic openen voor je eigen vraag. wink

 

De vraagsteller zelf zou eens kunnen overwegen een duidelijker onderwerp te formuleren. Dat werkt goed tegen de wildgroei :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb hetzelfde probleem met een Aston 1.02 in een Discovery decoder en/of Strong 4375 en alleen op Ned 1,2,3 (zwarte CD kaart) De oude Philips DSX6073 weer van stal gehaald en de laatste Raytec erin was het probleem mee opgelost totdat deze zenders enige tijd geleden helemaal wegvielen (op de philips dan)

Toen de codering was afgezet vorige week had ik ineens weer ned 1,2 en 3 tezamen met de zenders buiten mijn Settop pakket.

Codering aan, nederlandse zenders weer weg. Fijn hè, satelliet !

Heb nu een CI module bij CD besteld, ben benieuwd !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een setup met een Topfield 5000PVR met CI cam en een Dreambox met PLI en Cccam op dezelfde multiswitch. Op de Dreambox geen haperingen maar op de Topfield sinds enige tijd wel.

Lijkt mij een Topfield probleem. Ik verdenk de Taps die ik draai en de CI module.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook al enkele maanden veel hikken in de uitzendingen.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moah, ik heb er toch ook veel last van met mijn aston 1.07. Heeft het niet wat te maken met de nieuwe EIT epg?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...