Klinknagel Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Hoi, Momenteel hoop storing Digitenne mast Groningen. Op alle zenders flikkerend op zwart vallende signaal. Signaal sterkte 90% ! Wie ondervind ook deze pret ??
kevbin 7 Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Hoi, ik had het zelfde hier in enschede. mvg. kevbin
EdjeKroketje Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Van de KPN site: Storing ontvangst zenders via Digitenne (opgelost) Als gevolg van een storing kon u in de regio X problemen ervaren met de ontvangst van de volgende zenders via Digitenne: Net5 SBS6 Veronica Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen. Starttijd: 2010-05-21 21:45 Eindtijd: 2010-05-22 04:31 http://www.kpn.com/prive/service/storingen-digitenne.htm
Gast DX'r Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Origineel bericht van: EdjeKroketje Van de KPN site: Storing ontvangst zenders via Digitenne (opgelost) Als gevolg van een storing kon u in de regio X problemen ervaren met de ontvangst van de volgende zenders via Digitenne: Net5 SBS6 Veronica Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen. Starttijd: 2010-05-21 21:45 Eindtijd: 2010-05-22 04:31http://www.kpn.com/prive/service/storingen-digitenne.htm Waren ook vette condities gisteravond; de hele UHF zat bomvol met Engelsen, Fransen, Duitsers en mn.noord NL-se Digitenne zenders.
Noordzee Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 En die conditie's zijn bij mij ook de reden van uitval van signalen. De Nederlandse zenders ontvang ik niet of met moeite. (Ik zit officieel buiten het ontvangstgebied, maar normaal gesproken heb ik toch ontvangst) Daarentegen ontvang ik veel meer Duitse zenders dan normaal. Zo pak ik nu ook de zenders uit Wesel, b.v. kanaal 52 : CNN, Viva, Eurosport. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
EdjeKroketje Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Het is altijd aan te raden dat als je buiten het officiële dekkingsgebied zit om een richtantenne te gebruiken. KPN zegt dat er geen dekking is maar eigenlijk kunnen ze de ontvangst niet garanderen met dit soort dagen. Als KPN zegt dat je Digitenne kunt nemen dan ga je er niet vanuit dat je een aantal dagen niet kunt kijken omdat het toevallig goed "DX" weer is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen