Satfreaked Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Een vriend van me heeft een DM8000 en krijgt de DVD nog niet werkend. Hij zegt heeft iets met de drivers te maken. Is hier een passende uitleg voor of is het erg moeilijk. Ik ken de DM8000 helaas nog niet zelf en kan er nog niet over mee praten, maar kan iemand ons een beetje op weghelpen. DVD werken krijgen is de vraag in deze.... BVD Satfreaked Satfreaked.
freaky Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 op welke sata zit de dvd aangesloten??? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
bigm Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 welk image gebruikt hij.... Bij mij in mijn db zit de dvd speler aangesloten op dat usb-geval.......ik stop er een dvd in de speler en start de software op. image is gemini 500 wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Satfreaked Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Geplaatst: 22 mei 2010 Gelukt.. Hij heeft Gemini erop en werken die handel.... Opgelost.. Zal wel iets niet goed zijn gegaan met vorige install... Thanks to all Satfreaked.
Gast Jeroensky Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 DM8000 heeft hardwarematig gezien twee sata aansluitingen op moederbord.(de usb/sata module is hardwarematig gezien de 3e sata aansluiting intern) Maar de betreffende driver support maar een sata aansluiting.(als je dm8000 open hebt, en er in kijkt met front naar boven, dan isde sata aan linker zijde gesupport en bv voor interne hdd, de sata rechts boven midden die van origine voor dvd is, wordt niet gesupport door dmm driver(vraag dream multimedia waarom), vandaar dat er een sata->usb adapter ingebouwd zit, je sluit de dvd aan op de ingebouwde usb adapter links bovenin, boven voeding op hoek van moederbord. In je box zitten sata+power module(klein printplaatje) meegeleverd, deze klik je achterop dvd slim drive, ook zitten er 4 superkleine schroefjes bij om dvd drive te bevestigen/in t ebouwen. (alle benodigheden zitten dus default in je DM8000 verpakking). Success.....
humana Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 draai met gimini. heb er een hd en een dvd. maar ik heb dvdburn er nu in en het werkt. bedankt voor het meedenken en antwoorden. soms heb je beeld soms niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen