Greatone Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Heb hier de hele nacht de Dreambox[b/] op MTV laten staan, en 's morgens nog geen beeld erop. Trek dan eens de netwerk stekker uit je dreambox. Dan heb je kans dat je binnen 2 minuten beeld hebt. Wat heeft een netwerk stekker hiermee te maken?? Ik betaal genoeg voor mijn abbo op CD, en verwacht er dan ook wat voor terug. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Littlesat Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Ik wil alleen helpen... Door die stekker eruit te steken sluit je CS inderdaad 100% uit. Ik zou zeggen probeer het eens. Werkt het hierna echt niet dan wordt het een belletje naar CDS en zal je een nieuwe kaart moeten vragen. Citaat: Dit is niet de 1ste keer dat je zo'n soort opmerking maakt Er zijn er ook al die ik hiermee geholpen heb en vervolgens weer beeld hebben (voor een tijdje). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Greatone Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Volgens CCcam worden de zenders wel degelijk gedecodeerd via mijn kaart. Maar ik zal eens de stekker eruit halen, dan kan dochterlief boven maar even geen TV kijken Het is voor mij niet het einde van de wereld als er geen muziekzenders zijn, voor dochterlief wel * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Littlesat Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Dat klopt. De kaart stuurt CWs als dit gebeurt. Alleen zijn dit niet de juiste CWs waarmee het beeld gedecodeerd moet worden. Dus het beeld blijft zwart... Heb je mijn advies al geprobeerd? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Niels Wagenaar Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Leg dan uit, waarom een debug van CCcam/NewCS/OSCAM aangeeft dat /dev/sci0 of /dev/ttyUSB0 een ECM OK geeft; maar het beeld zwart blijft? En dit is niet alleen bij MTV, maar dus ook bij ESPN. Een compleet andere transponder. En dit heb ik over meerdere dagen getest via zowel mijn oude Dreambox als mijn huidige HTPC. En het is duidelijk alleen bij deze 2 transponders. De zenders doen het wel perfect op de reguliere transponders van Canal Digitaal, TV Vlaanderen en SkyLink (waar zowel History HD als Eurosport HD op zitten). Kortom, het probleem is niet de kaart maar iets geheel anders. En ook officiële en Canal Digitaal goedgekeurde ontvangers hebben het probleem of lossen het probleem niet op. Hell, zelfs Canal Digital geeft aan dat een vervangende kaart naar waarschijnlijkheid het probleem niet oplost. En nee. Ik maak geen gebruik van "externe" bronnen. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Littlesat Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 De kaarten geven ECM OK aan. Maar de CW die van de kaart komt is niet de juiste waarmee je ook beeld zou moeten krijgen. De kaart berekent de sleutel dus verkeerd onder bepaalde omstandigheden (gemiste of foute EMM of andere instruktie, whatever???). En dat is het probleem. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Niels Wagenaar Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Maar waarom is dit dan niet het geval bij de kanalen die gehuisvest zijn op: - UPC Direct transponders (19.2e) - Canal+ France transponders (19.2e) - Skylink transponders (23.5e) Het betreft dus alleen zenders gehuisvest op de MTV en de voormalige Arena transponder. Ik blijf erbij, dat het een probleem is op de transponder zelf. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Littlesat Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 In ieder geval zit er iets in het signaal van die transponder die de probleem veroorzaakt... Als het per ongeluk een foutje is dan blijkt nu eigenlijk dat het wel moeilijk te vinden is. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Frissie Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Heb met cccam 2.14 op een interne share hier weer beeld. Hiervoor een heractivatie van m'n kaart gedaan.
NL1PDV Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Geplaatst: 18 juli 2010 Al met al hier nog steeds problemen. Heb de kaart op nieuw geactiveerd maar geen pret , alleen dus na een herstart van CCcam weer beeld .. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gerard 76 Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Net heb ik in het MTV op zwart draadje gemeld dat mijn kaart het weer doet...
allez l'om Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 hier nog steeds niets op genoemde zenders (nu al bijna 2 maanden zo) Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Cobus R Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Hier ook om de haverklap dat ze er weer uit liggen word er schijtziek(sorry piep) van die bende bij de canal jongens. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Littlesat Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Cobus, heb je al eens mijn tip opgevolgt om een tijdje lang (2-10 minuten) je kaart ALLEEN 1 van de MTV zenders te laten decoderen??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Cobus R Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Ja hoor dan werken ze weer een halve tot een hele week en dan kan ik weer overnieuw beginnen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten