Ga naar inhoud


na storing CD vh1 werkt niet lekker meer


NL1PDV

Aanbevolen berichten


  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Reneetjuh
Hallo,

Degenen die nog geen beeld hebben: gebruiken jullie een linux pc met smargo?

Zo ja, haal dan je kaart daar ff uit en stop m in je dreambox (eventueel andere ontvanger) en zet m op mtv-nl of vh1 of iets dergelijks. Na een tijdje heb je beeld!

Tenminste, zo werkte het bij mij.



Ik heb mijn kaart rechtstreeks in mijn DreamBox 8000 zitten, ik zie gewoon dat de code van de CRD gepakt wordt, maar geen beeld. Heb de zender wel een paar uur op VH1 Classic gehad, geen resultaat...

Gelukkig kan ik MTV nog via Ziggo kijken, maar de rest... geen beeld.
Ik moet wel zeggen dat ik na opnieuw opstarten wel beeld heb op MTV, maar zodra ik ga wegzappen, begint het te haperen en valt uiteindelijk het beeld helemaal weg... ik heb ook geen zin om elke keer mijn Dreambox opnieuw op te starten... wink

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Zijn er ook mensen hier wie kunnen bevestigen dat het bij hun met een goedgekeurde decoder ook de mtv's enz niet werkt ?


Niemand

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Philips 7121 met TVVlaanderen-kaart werken de MTV's met VH1 en Classic erbij hier prima. Nooit enig probleem gehad.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi GHP,

 

Heb je:

 

SECA HANDLER: 0

 

en gebruik je CCcam 2.1.4 wel?

 

Dit was bij mij namelijk de oplossing... Nu geen haperingen meer en goed beeld op de MTV's.

 

Gr.

 

Origineel bericht van: GHP
Origineel bericht van: Reneetjuh
Hallo,

 

Degenen die nog geen beeld hebben: gebruiken jullie een linux pc met smargo?

 

Zo ja, haal dan je kaart daar ff uit en stop m in je dreambox (eventueel andere ontvanger) en zet m op mtv-nl of vh1 of iets dergelijks. Na een tijdje heb je beeld!

 

Tenminste, zo werkte het bij mij.

 

 

Ik heb mijn kaart rechtstreeks in mijn DreamBox 8000 zitten, ik zie gewoon dat de code van de CRD gepakt wordt, maar geen beeld. Heb de zender wel een paar uur op VH1 Classic gehad, geen resultaat...

 

Gelukkig kan ik MTV nog via Ziggo kijken, maar de rest... geen beeld.

Ik moet wel zeggen dat ik na opnieuw opstarten wel beeld heb op MTV, maar zodra ik ga wegzappen, begint het te haperen en valt uiteindelijk het beeld helemaal weg... ik heb ook geen zin om elke keer mijn Dreambox opnieuw op te starten... wink

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Met een Philips 7121 met TVVlaanderen-kaart werken de MTV's met VH1 en Classic erbij hier prima. Nooit enig probleem gehad.

Greets


Ik had de eerste dagen dat deze discussie begon nog gewoon de MTV's. Maar sinds een dag of 3 zijn ze bij mij ook niet meer te ontvangen. Incl. MTV HD. Ook ESPN America is bijna niet meer open te krijgen.

En ik heb gewoon een "standaard" HD ontvanger met een standaard Seca 3 kaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo, hier nu ook de klos!

 

Ik las al een tijdje met verbazing deze discussie, dacht van "waarom heb ik dan geen last"?

 

Kaarje zat in CCcam 2.14, sinds gisteren geen MTV/VH1 meer.

Heb net geheractiveerd in een originele Canal Digitaalmodule, beide data keurig vooruit, maar, geen MTV/ VH1...

 

Prutsers.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond had ik weer beeld na een uurtje of 3 de dream op mtv te hebben staan vanmorgen deed hij het ook nog (nu weet ik het niet omdat ik op het werk ben) vanavond maar weer eens kijken of hij nog werkt.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oplossing gevonden namelijk een nacht op mtv dance zetten en je hebt de volgende dag weer gewoon beeld op genoemde zenders.

 

bijde kaarten werken hier weer.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Ik heb de oplossing gevonden namelijk een nacht op mtv dance zetten en je hebt de volgende dag weer gewoon beeld op genoemde zenders.

bijde kaarten werken hier weer.


dit heb ik al menig keer gedaan, maar voor mij was dit de oplossing vooralsnog niet.
misschien vannacht dan? wie weet.

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...