Ga naar inhoud


na storing CD vh1 werkt niet lekker meer


NL1PDV

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Die mailbox kijkt op steekwoorden.... Het nadeel is dat er dan vaak gekke antwoorden vandaan komen...

Waarom duurt het dan zo lang voor we antwoord krijgen? Dan kan die automatische beantwoorder dat ook binnen 5 minuten doen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat heeft er echt niets mee te maken hoor!

 

RTL4HD, VH1 gekeken via een interne linux-server met smargo readers werkt niet op mijn VU+DUO, maar wel met een Diablo wifi cam of Clarktech ontvanger.

 

 

 

 

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is de conclusie dus niet zo zwart-wit als jij nu stelt.

Waarom op de ene ontvanger wel ontvangst bij sharen en de andere na de smartcarduitval niet meer?

Glas half vol of half leeg, maar in ieder geval glas niet meer helemaal vol zoals voor de smartcardproblematiek van enkele weken geleden nog wel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik kom er vandaag achter dat alle MTV's en VH1 het niet meer doen. Ik kijk er zelf nooit naar dus het was nog niet opgevallen. Het is dat mijn vrouw ineens zegt dat het beeld op die zenders al een paar weken zwart is. Blijkbaar niet belangrijk genoeg om het eerder te melden:).

 

De zenders die het betreft zou me een zorg zijn, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom het niet werkt.

 

Ik heb een seca3 kaart in een VU+duo met CCcam. Ik heb problemen gehad tijdens de grote storing bij CDS een paar weken geleden. Sindsdien werkt alles weer prima, behalve nu blijkt de MTV's

 

Iemand had een suggestie om Seca handler op 2 te zetten zodat seca2 de voorkeur heeft. Dit heb ik geprobeerd maar werkt niet.

 

Wat is hier evetueel nog aan te doen?

Error, no keyboard. Press F1 to continue.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd de kaart alleen 1 MTV zender te laten decoderen voor 10 minuten. Zet dan alle andere ontvangers in je locale netwerk ook op die ene zender.

 

Met een beetje geluk krijg je dan beeld. Houdt je dat 1 uur volt dan zal het het langere tijd blijven doen.

 

Geen garantie maar misschien het proberen waard.

 

Lukt het niet dan zal je een nieuwe kaart moeten aanvragen bij CDS. Echter het schijnt dat het probleem met een nieuwe kaart ook terug kan komen na een tijdje.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Morgen maar eens kijken wat de kaart doet in een Philips.

Wacht dan wel 10 minuten zonder te zappen. Je zult de geen rechten op deze zender melding waarschijnlijk niet zien en zal na een paar minuten pas beeld krijgen.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Heb je al eens geprobeerd de kaart alleen 1 MTV zender te laten decoderen voor 10 minuten. Zet dan alle andere ontvangers in je locale netwerk ook op die ene zender.

Met een beetje geluk krijg je dan beeld. Houdt je dat 1 uur volt dan zal het het langere tijd blijven doen.


Thanks voor de tip. Ik ga nu toch naar bed dus kan het mooi de hele nacht op MTV staan. Morgen weten we meer.

Error, no keyboard. Press F1 to continue.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Echter het schijnt dat het probleem met een nieuwe kaart ook terug kan komen na een tijdje.


Dat wordt door CDS zelf ook bevestigd.
Ook ik heb om een nieuwe kaart gevraagd.
Had ze hierover een mail gestuurd.

Kreeg netjes een telefoontje terug hierover.
De man vertelde dat ie best een kaart wilde opsturen
maar dat dat zeker geen garantie is voor het oplossen van dit probleem.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pringle


Thanks voor de tip. Ik ga nu toch naar bed dus kan het mooi de hele nacht op MTV staan. Morgen weten we meer.



Nou, de hele nacht op MTV gestaan en jawel, we hebben beeld. Ik ben benieuwd voor hoe lang.

Error, no keyboard. Press F1 to continue.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...