Eduard07 Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Origineel bericht van: Littlesat Die mailbox kijkt op steekwoorden.... Het nadeel is dat er dan vaak gekke antwoorden vandaan komen... Waarom duurt het dan zo lang voor we antwoord krijgen? Dan kan die automatische beantwoorder dat ook binnen 5 minuten doen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Cobus R Geplaatst: 4 juni 2010 Geplaatst: 4 juni 2010 Inderdaad ik heb er 4 dagen op gewacht en dan z'n antwoordt ? Daar zakt mijn broek van af hoor. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
NL1PDV Geplaatst: 10 juni 2010 Auteur Geplaatst: 10 juni 2010 Al iets bekend ?? Ik heb nog steeds geen beeld en van CD worden we ook niets wijzer.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
TheMystery Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Heeft iedereen met deze problemen een interne linux server met smargo om binnenshuis tussen de ontvangers te sharen? VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Lambik61 Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 Dat heeft er echt niets mee te maken hoor! RTL4HD, VH1 gekeken via een interne linux-server met smargo readers werkt niet op mijn VU+DUO, maar wel met een Diablo wifi cam of Clarktech ontvanger. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Eduard07 Geplaatst: 18 juni 2010 Geplaatst: 18 juni 2010 Dan is de conclusie dus niet zo zwart-wit als jij nu stelt. Waarom op de ene ontvanger wel ontvangst bij sharen en de andere na de smartcarduitval niet meer? Glas half vol of half leeg, maar in ieder geval glas niet meer helemaal vol zoals voor de smartcardproblematiek van enkele weken geleden nog wel. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Pringle Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Ik kom er vandaag achter dat alle MTV's en VH1 het niet meer doen. Ik kijk er zelf nooit naar dus het was nog niet opgevallen. Het is dat mijn vrouw ineens zegt dat het beeld op die zenders al een paar weken zwart is. Blijkbaar niet belangrijk genoeg om het eerder te melden:). De zenders die het betreft zou me een zorg zijn, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom het niet werkt. Ik heb een seca3 kaart in een VU+duo met CCcam. Ik heb problemen gehad tijdens de grote storing bij CDS een paar weken geleden. Sindsdien werkt alles weer prima, behalve nu blijkt de MTV's Iemand had een suggestie om Seca handler op 2 te zetten zodat seca2 de voorkeur heeft. Dit heb ik geprobeerd maar werkt niet. Wat is hier evetueel nog aan te doen? Error, no keyboard. Press F1 to continue.
Cobus R Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Afwachten want CD weet het zelf ook niet zeggen ze !!!!! De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Littlesat Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Heb je al eens geprobeerd de kaart alleen 1 MTV zender te laten decoderen voor 10 minuten. Zet dan alle andere ontvangers in je locale netwerk ook op die ene zender. Met een beetje geluk krijg je dan beeld. Houdt je dat 1 uur volt dan zal het het langere tijd blijven doen. Geen garantie maar misschien het proberen waard. Lukt het niet dan zal je een nieuwe kaart moeten aanvragen bij CDS. Echter het schijnt dat het probleem met een nieuwe kaart ook terug kan komen na een tijdje. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Pringle Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Hmm, ik ben dus niet de enige. Morgen maar eens kijken wat de kaart doet in een Philips. Error, no keyboard. Press F1 to continue.
Littlesat Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Citaat: Morgen maar eens kijken wat de kaart doet in een Philips. Wacht dan wel 10 minuten zonder te zappen. Je zult de geen rechten op deze zender melding waarschijnlijk niet zien en zal na een paar minuten pas beeld krijgen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Pringle Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Heb je al eens geprobeerd de kaart alleen 1 MTV zender te laten decoderen voor 10 minuten. Zet dan alle andere ontvangers in je locale netwerk ook op die ene zender. Met een beetje geluk krijg je dan beeld. Houdt je dat 1 uur volt dan zal het het langere tijd blijven doen. Thanks voor de tip. Ik ga nu toch naar bed dus kan het mooi de hele nacht op MTV staan. Morgen weten we meer. Error, no keyboard. Press F1 to continue.
Gerard 76 Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Echter het schijnt dat het probleem met een nieuwe kaart ook terug kan komen na een tijdje. Dat wordt door CDS zelf ook bevestigd. Ook ik heb om een nieuwe kaart gevraagd. Had ze hierover een mail gestuurd. Kreeg netjes een telefoontje terug hierover. De man vertelde dat ie best een kaart wilde opsturen maar dat dat zeker geen garantie is voor het oplossen van dit probleem.
bigm Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 ik weet uit eigen ervaring dat een nieuwe kaart het probleem niet oplost. helaas wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Pringle Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Origineel bericht van: Pringle Thanks voor de tip. Ik ga nu toch naar bed dus kan het mooi de hele nacht op MTV staan. Morgen weten we meer. Nou, de hele nacht op MTV gestaan en jawel, we hebben beeld. Ik ben benieuwd voor hoe lang. Error, no keyboard. Press F1 to continue.
Aanbevolen berichten