Beheerder Michel Geplaatst: 22 mei 2010 Beheerder Geplaatst: 22 mei 2010 Na een update van Open Pli vanmorgen, is mijn tuner configuratie weg en ook niet meer terug te krijgen. De box is nu volledig onbruikbaar. Opnieuw flashen helpt ook niet! Wat is er aan de hand met de Open Pli en hoe fixen we dit? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
bramj Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Ik heb eerst enigma 2 gestopt init 4 en vervolgens uit een backup de volgende regels terug gecopieerd uit het settingsbestand /etc/enigma2/settings de regels beginnen met config.Nims.1.... config.Nims.0.... daarna ook de satellites.xml maar ff terug gezet , die staat in /etc/tuxbox/satellites.xml dan enigma2 weerstarten met init 3
Beheerder Michel Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Beheerder Geplaatst: 22 mei 2010 Ok, als dat helpt ga ik daarmee aan de slag. Thx! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
bramj Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Als je je settings heb opgeslagen met Backup system settings, zal je ze waarschijnlijk kunnen restoren met Restore system settings , ik heb het niet getest. is te vinden in het software management menu. Bram
simcat Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Restore system settings werkt niet. Helaas te laat gekeken op de pli site. Daar staat ook dat de huidige versie een defect bevat. SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
Beheerder Michel Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Beheerder Geplaatst: 22 mei 2010 Ik was voor het antwoord van Bram helaas al begonnen met een herinstallatie zonder /hdd/backup en daarna werkte de boel iig weer. Er zit wel iets goed fout in de OpenPli momenteel dus opgepast! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
simcat Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Origineel bericht van: Michel Ik was voor het antwoord van Bram helaas al begonnen met een herinstallatie zonder /hdd/backup en daarna werkte de boel iig weer. Er zit wel iets goed fout in de OpenPli momenteel dus opgepast! Mvg, Michel Ik had wel een backup, maar restore werkt niet? Heb jij de versie van gisteren erop gezet? SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
Beheerder Michel Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Beheerder Geplaatst: 22 mei 2010 Ik heb dus mijn /hdd/backup map hernoemd naar xxxxx en toen de image van 2 dagen geleden geinstalleerd. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Keep it Cool Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Origineel bericht van: Michel Na een update van Open Pli vanmorgen, is mijn tuner configuratie weg en ook niet meer terug te krijgen. De box is nu volledig onbruikbaar. Opnieuw flashen helpt ook niet! Wat is er aan de hand met de Open Pli en hoe fixen we dit? Mvg, Michel Ook hier op de DM800 werkte het niet meer ik heb een oudere backup terug gezet dat werkte wel. Dus even proberen een iets oudere versie te installeren dan moet het weer aan de gang te brengen zijn.
simcat Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Ik heb de versie van gisteren erop gezet en een backup van weken terug. Moest alleen nog CCcam installeren. SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
Gast Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 En anders eerst even de originele Dream image flashen, alles configureren en vervolgens OpenPli flashen. Zou toch moeten werken, anders zit er een aardige bug in OpenPli
Sigma Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 goed dat ik dit hier lees ik wou juist mijn Dream weer eens flashen naar een nieuwere image maar als ik dit zo lees wacht ik maar even!!!!! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
caveman Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Je kan toch gewoon de tuners configureren via het menu? Is 2 minuten werk. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
dolphs Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 ipkg update ipkg upgrade en stable die hap Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Erik Slagter Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Origineel bericht van: caveman Je kan toch gewoon de tuners configureren via het menu? Is 2 minuten werk. Ja, dat dacht ik ook? Het wordt pas ernstig als je in de setup een of meerdere tuners helemaal niet ziet (c.q. "nothing connected"), wat ik wel eens heb, maar dat is duidelijk een hardware issue, flaky tuner print-connectors :-( DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen