sretlow Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Ik probeer een HD skin te downloaden maar dat werkt niet. De download van bv de zenderlijst werkt wel. Bij de melding op het scherm staat iets van ipkg update. Ik heb dit inmiddels geprobeerd maar ook hier lukt het niet om te updaten. Ik krijg dan: ipkg update: ERROR: Command failed with return value 1: 'wget --ppassive-ftp -q -P /tmp/ipkg-lsYvIU http://downloads.pli-images.org....enz Iemand een mogelijke oplossing? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
sretlow Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Geplaatst: 24 mei 2010 Niemand die dit probleem herkent of een oplossing weet? Wil toch wel graag een andere skin dan degene die er nu in zit. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
edje-ken Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 vanmorgen me vu+ duo neergezet en direct de laatste openpli erop gegooit daarna ook diverse skins gedownload en geen problemen gehad met downloaden edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Welke image heb je erop staan? De image versie vind je onder Menu->Informatie->Uw ontvanger. Ik neem aan dat je het hebt over een VU+ gezien dit forum maar er staan alleen Dreamboxen in je sign. Hoe probeer je die te downloaden via Menu->Apllicaties->Groene knop: Downloaden plugins -> Skins? Gaat het bij iedere HD skin fout? Probeer eens de Magic-HD, die is momenteel volop in ontwikkeling en zou redelijkl goed moeten werken.
sretlow Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Geplaatst: 24 mei 2010 Ik heb inmiddels maar een nieuwe PLi geflashed. Nu gaat het wel goed. Wel raarmaar het is opgelost. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen