Ga naar inhoud

Technisat Multyenne geschikt voor HDTV

Aanbevolen berichten

Gast bukkie56
Geplaatst:

Is een een Technisat Multiyenne Duo schotel geschtkt voor ontvangst van HDTV i.c.m. Rebox RE 9000 HD PVR

Vast bedankt

Geplaatst:

Een schotel is toch niet bepalend of je wel of niet HD kan ontvangen? Zogauw je 23.5 maar kan ontvangen is er niets aan de hand. Maar je moet uiteraard wel een HD-ontvanger hebben.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Gast bukkie56
Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus

Een schotel is toch niet bepalend of je wel of niet HD kan ontvangen? Zogauw je 23.5 maar kan ontvangen is er niets aan de hand. Maar je moet uiteraard wel een HD-ontvanger hebben.

Gert.

Hallo Gert,

Ik bedoel eigenlijk of de 45 cm schotel groot genoeg is om een storingsvrije ontvangst te garanderen. Overal lees ik dat je minimaal 64 cm moet nemen maar waarom worden deze 45 cm schotels dan verkocht. Ik zal voornamelijk Cana Digitaal kanalen kijken en wat er redelijkerwijs vrij op te vangen is met een goede kwaliteit
Geplaatst:
Origineel bericht van: bukkie56

Ik bedoel eigenlijk of de 45 cm schotel groot genoeg is om een storingsvrije ontvangst te garanderen.

@bukkie56,

Als je in Nederland/België/Duitsland woont is de Multytenne inderdaad groot genoeg.

Zie ook de diverse topics over de Multytenne op dit board.

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

De 45 cm schotel van Technisat is te vergelijken met een 80cm schotel. Komt omdat hij een andere invalshoek heeft. Grote voordeel is dat je ook ASTRA 2 en Horbird kunt ontvangen. Wel zuiver afstellen.

Gast bukkie56
Geplaatst:

Bedankt voor jullie antwoorden.

Dit is duidelijke en voor mij reden genoeg om deze schotel aan te schaffen

Geplaatst:
Origineel bericht van: erik2222
De 45 cm schotel van Technisat is te vergelijken met een 80cm schotel. Komt omdat hij een andere invalshoek heeft.

@erik2222,

De Multytenne is een goede schotel maar de vergelijking met een 80 cm. schotel is denk ik een beetje optimistisch.

Wat bedoel je met een andere invalshoek?
En hoezo is die bij een Multytenne beter dan bij een "gewone" schotel?

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen