hendrico Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 VU+ DUO upgrade kit Rond mei 2010 leveren we aan een aantal dealers een VU+ upgrade kit uit. Met deze upgrade kan u box op een willekeurige tijd opstarten vanuit deepsleep. Het is niet verplicht natuurlijk maar je krijgt met de update een leuk optie erbij. Kreeg dit (aanbod) via de mail binnen mijn VU+ is geregistreerd mijn vraag doen of niet doen ,ik zie geen verschil of ik snap het niet met dat deepsleep vr gr hendrico Fryslan Vu+ Duo
Polleke2 Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Nou ik doe het in ieder geval niet zet hem toch nooit in deepsleep en met de vakantie gaat de stroom eraf.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 In deep sleep verbruikt de Vu+ minder dan 1 watt en is de box nagenoeg helemaal uitgeschakeld. De box kan zichzelf wel inschakelen voor een geplande opname. Zonder modificatie kan dat niet en zal de box altijd in standby moeten staan als je opnames gepland hebt. De box staat dan eigenlijk gewoon aan maar heb je geen beeld en verbruikt nagenoeg net zoveel stroom als dat ie aanstaat. De ventilator blijft dan ook altijd lopen. Als mijn box al niet de optie had zou ik hem wel laten upgraden, waarom zou je hert niet willen?
Triax-88 Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Origineel bericht van: Pedro Newbie Als mijn box al niet de optie had zou ik hem wel laten upgraden, waarom zou je hert niet willen? Als je bijvoorbeeld zoals ik HD TV naar je slaapkamer streamt. Ik zal deep sleep nooit gebruiken. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen