Gast Geplaatst: 19 juli 2002 Geplaatst: 19 juli 2002 Weet iemand of het mogelijk is, en met welke files, om TPS en ART open te krijgen in een redcam met een goldcardje?
Menno Geplaatst: 26 augustus 2002 Geplaatst: 26 augustus 2002 Dat gaat je niet lukken in een CI ontvanger. TPS gebruikt nu TPSCrypt en VIa 2. Een aantal TPSCrypt kanalen kun je met een Freecam of MM en 6 in 1 files openen. Of als je een originele TPSCrypt box hebt met een GW kaartje. Wat ART betreft die zitten dacht ik alleen in VIA 2. (correct me if i'm wrong) Dus met je Redcam zal het zonder VIA 2 kaart niet lukken. Vu Duo 4K S+C
cybermix Geplaatst: 28 augustus 2002 Geplaatst: 28 augustus 2002 hoe komt het dan dat je met een gepatchete humax wel art kunt decoderen dan? weet iemand dit? je gaat me toch niet zeggen dat een humax 5400 patched de viacces2 codering kan decoderen
Gast Geplaatst: 28 augustus 2002 Geplaatst: 28 augustus 2002 Omdat de Humax allcam is en dus TPSscript aankan mits een goede fun 6in1
realist Geplaatst: 30 augustus 2002 Geplaatst: 30 augustus 2002 Hallo Menno Laat ik nou nog steeds van plan zijn om mijn BlackCam te updaten met het bestand "Viaccess Black Cam uk.zip" waardoor hij TPS Crypt aan zou kunnen. Dit in de veronderstelling in een CI ontvanger en op een goldkaart. De reden dat ik het nog niet gedaan heb is, omdat ik geen laptop bezit. Zal dit volgens jouw dan geen resultaat hebben? Als iemand mij die zekerheid kan geven, dan kan ik beter van mijn plan afstappen. Gr./vd realist Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen