Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met het Set Top Box-pakket heb ik nu ook Classic FM en de beide Arrow zenders met Cartoon Network en TCM. Volgens mij behoren deze zenders niet in het pakket? Vooral Classic FM is een goede aanvulling in dit pakket! Ook het ik het Etalage kanaal maar die is zo nu en dan te ontvangen. Car Channel of zo iets. Maar dan zie je het kanaal eventjes en later flipt die weer op het saaie zwart.

Van vroeger weet ik nog wel dat FilmNet ook zo nu en dan even open ging en dan als de film erg spannend werd ging de codering weer aan. Vond ik altijd wel spannend dat de zenders op open stonden!

• Moderator
Geplaatst:

Nee dus.

>Klik<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Die website had ik ook uiteraard naar gekeken. Maar misschien zijn deze zenders onlangs toegevoegd? Op de website van Canal Digitaal zag ik dat ook niet in terug. Was wel even zoeken naar het Set Top Box pakket. Via google.nl gezocht met commando set top box site:canaldigitaal.nl Eerder had ik ook Film 1.1 tot en met 1.3. Mogelijk dat dit nog te maken heeft met de zenders die eerder open waren?

Geplaatst:

Ik denk dat je dit al langer hebt, ik heb Basis en heb ik ook zenders zoals Cartoon Network/TCM.

MGM heb ik ook... deze zenders maken geen deel uit van het huidige Basis pakket.

Ik moet wel zeggen dat ik niet ben ingegaaan op de aanbieding voor 5 cent meer om Family HD te nemen. Ik heb nu nog het oude HD pakket...

Mij hoor je niet klagen, niet dat ik die zenders kijk... maar goed, ik heb ze wel :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen