FredjeV Geplaatst: 19 juli 2002 Geplaatst: 19 juli 2002 Ik heb mijn VP20 aangesloten op een Dell P2/300 met Win98 en krijg hem niet werkend. De programmer hardware wordt wel herkend, schrijft ook naar de kaart (ik zie het lampje flikkeren) maar bij de verify krijg ik een foutmelding (op adres h0000). Een andere kaart (allemaal GW) geeft dezelfde foutmelding. Als ik de programmer nu weer aansluit op een Compaq P80 met Win95 werkt alles perfect. Ik heb ICPROG, NTPICPRO, PIC24C13 en PICPROG geprobeerd allen geven een foutmelding. Doordat alles wel werkt op de compaq neem ik dus aan dat het zit of in win98 of in de Dell, een andere smoes kan ik niet verzinnen. Wie heeft er tips of raad, elke ingeving is de moeite van het proberen waard. Fred Rebox RE8500 V2.11.34
rlckring Geplaatst: 19 juli 2002 Geplaatst: 19 juli 2002 Theoretisch gezien moet het werken. Check anders ff de com poort instellingen in apparaatbeheer. Zet hem wat sneller of experimenteer gewoon wat daarmee. Maar wel IC-Prog of ander dergelijk programma eerst afsluiten. Zo wil ***geen-reclame*** bij mij weigeren als ik eerst met IC-Prog wat hebt geprogd. Dan moet ik Windows opnieuw opstarten. Check of je com1 niet gedeeld is met B.V. com3. Succ6
FredjeV Geplaatst: 21 juli 2002 Auteur Geplaatst: 21 juli 2002 Alle instellingen gewijzigd het blijft hetzelfde probleem. VP20 nu aangesloten op een IBM met WinXP alles weer OK.??? De Dell is altijd al een snol onder de PC's geweest. Zijn er bekende problemen met de VP20 onder XP? Het programmeren van een GW met Irseto werkt in ieder geval. rlckring in ieder geval bedankt voor je geboden hulp Rebox RE8500 V2.11.34
goto Geplaatst: 21 juli 2002 Geplaatst: 21 juli 2002 Bekend probleem van vp20 onder xp is dat ie moeilijk of niet met 3.5 mhz werkt,dus probeer het eens met 6 mhz. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
FredjeV Geplaatst: 22 juli 2002 Auteur Geplaatst: 22 juli 2002 Hij draait (tot nu toe) perfect ook op 3,5 Mhz!! Alles is weer goed en ik ben weer gelukkig Topic kan dicht! Rebox RE8500 V2.11.34
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen