candyman Geplaatst: 19 juli 2002 Geplaatst: 19 juli 2002 Ik zou graag jullie raad willen over welke schotel merken goed zijn. Ik zit te denken aan een schotel van 100 cm. Alleen Astra en Hotbird zijn voorlopig voldoende. Kan iemand mij vertellen met welk merk ik goed signaal krijg? En zit er nog verschil in de Lnb's. En zijn er ook verschillende kwaliteiten coax kabels ? Verder lees ik hier en daar over percentage signaal en de kwaliteit ervan. Hoe kun je nu het percentage bepalen en hoe weet je de kwaliteit? graag uitleg hierover. Liever een pens van het zuipen dan een bult van het werken.
Hemant Geplaatst: 19 juli 2002 Geplaatst: 19 juli 2002 Kijken eens even rond in dit Forum, vind je dezelfde vragen met het daarbij behorende antwoord wat betreft kabel Hirschman is aan te bevelen. of lees dit bericht even helemaal door. Suc6 ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen