keeft2006 Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 "Mijn dochter heeft een computer op haar kamer. Om te voorkomen dat haar broertje of zusje achter de computer gaat zitten, heeft ze de PC – om op te kunnen starten – beveiligd met een wachtwoord. Nu is ze haar wachtwoord vergeten... Is er een manier om de computer tóch te kunnen starten?" Ik heb mijn computer ook laten start in veilig modus maar dat lukt ook niet wat nu
vGnp Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Origineel bericht van: keeft2006 heeft ze de PC – om op te kunnen starten – beveiligd met een wachtwoord. Nu is ze haar wachtwoord vergeten... Is er een manier om de computer tóch te kunnen starten?" Heb je het over het BIOS password of het Windows password? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
keeft2006 Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Geplaatst: 23 mei 2010 Als ik de computer op start dan krijg ik een scherm voor dat je een wachtwoord in moet voeren Dus Windows password
Gast hummiesat Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Welke versie van Windows? Btw vaak gebruikt ze die pc niet dan als ze d'r wachtwoord niet kan onthouden...
vGnp Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Beschrijf eens hoe dat scherm er uit ziet, want volgens mij gaat het over het BIOS password. Of maak eens een fotootje. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast hummiesat Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Waarom denk je dat? De meesten weten nog niet eens hoe je in de BIOS komt.
vGnp Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Omdat ik de omschrijving om op te kunnen starten vind rieken naar BIOS. En als het het Windows wachtwoord is, dan ben ik overvraagd. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Puch Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Origineel bericht van: vGnp Omdat ik de omschrijving om op te kunnen starten vind rieken naar BIOS. En als het het Windows wachtwoord is, dan ben ik overvraagd. vGnp Als het de dochter is die er een paswoord heeft ingezet dan lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat het om een bios paswoord gaat. @keeft2006. indien windows xp XP vraagt tijdens de installatie niet om een wachtwoord voor de standaard geïnstalleerde beheeraccount. dus is deze account altijd te hacken Dit doe je als volgt: in het loginscherm CTRL+ALT+DEL drukken Vul als gebruiker ADMINISTRATOR in Geen wachtwoord Nu kan je de account aanpassen. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
leo1949 Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Origineel bericht van: keeft2006 Ik heb mijn computer ook laten start in veilig modus maar dat lukt ook niet wat nu Goed lezen dan zie je dat het om een windows password gaat, maar er is dus wel iets goed fout gegaan. Als methode Puch niet werkt hier een andere mogelijkheid om het wachtwoord opnieuw in te stellen.http://veiligwachtwoord.uwpc.info/wachtwoord-terughalen.htm Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
keeft2006 Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Geplaatst: 23 mei 2010 Hartelijk dank voor jullie informatie ik heb het voor elkaar gekregen ik kan nu de computer weer gewoon opstarten ikhad niet gedacht dat het zo makkelijk zou zijn
leo1949 Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Nu nog vertellen hoe je dat gedaan hebt want dan kan een ander er ook van leren. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Kimble Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Via U-tube kan je zien en horen hoe ze in de regel een wachtwoord van een besturingssysteem omzeilen. Zoeken op h#ck windows xp password etc etc. Zitten wonderbaarlijke oplossing bij, zoals met een programeerbare zakjapanner (rekenmachine) op je seriele bus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen