Ga naar inhoud


[RE-8000HD] [RE-9000HD] Nieuwe versie HFreaks Enigma2 Team Image v6 vom 21.05.2010


sathopper

Aanbevolen berichten

Deze nieuwe versie kan draaien van USB door simpel de bootloader via een Plugin aan te passen.

 

Plaats indien niet aanwezig eerst met AAF Recovery tool Bootloader 1.21 terug.

 

Super éénvoudig echter bij mij wilde de Box niet opstarten van mijn Scandisk USB. Uiteindelijk de Image op een goedkope supermarkt USB stick gezet en zie daar het werkt.

 

Zoek de volgende files incl. beschrijvingen (bijlage):

 

 

post-1896-1318260962,4084_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jazeker.

Werkt prima! Zonder de USB stick erin boot hij gewoon de normale firmware. Stop je de USB erin boot hij automatisch Enigma smile.

 

Het werkt traag via USB daarom zou ik Enigma graag van HD wilen laden maar daar ben ik een heel eind mee gekomen echter chrashed de Box tijdens het booten.

 

Het is leuk om mee te experimenteren maar (voor ons) nog geen vervanger voor de orginele firmware.

Helaas wil de familie hier Tennis kijken dus zit mijn speeluurtje er even op. frown

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sathopper,

De bijlage die je laat zien waar vind ik die ?

ook ik heb problemen met de usb sticks die ik heb, maar een paar nieuwe kopen......

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu het multiboot systeem zoals aangegeven door Sathopper, , geen usb stick, flash, usb stick Enigma2.

Het vervelende is dat de E2 image van HD freaks constant vastloopt, heeft iemand anders dit ook ? ik hen ook al een andere stick geprobeerd.

Ook krijg ik geen optie voor het downloaden van plugins terwijl ik wel een netwerk verbinding heb ?

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duitsland
Ik heb nu het multiboot systeem zoals aangegeven door Sathopper, , geen usb stick, flash, usb stick Enigma2.
Het vervelende is dat de E2 image van HD freaks constant vastloopt, heeft iemand anders dit ook ? ik hen ook al een andere stick geprobeerd.
Ook krijg ik geen optie voor het downloaden van plugins terwijl ik wel een netwerk verbinding heb ?


Bij mij loopt hij niet vast. De plugin download nog niet geprobeerd zal dit morgen eens proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien komt het omdat ik de HDD niet herkend krijg, en dat hij vastloopt op het moment dat hij naar de HDD kijkt ?

Zoiets vermoed ik, een andere reden zou ik ook zo niet weten.

Jammer want nu moet ik elke keer terug naar de Octaqon software.

Voor mij is het allerbelangrijkste, week epg op de engelse zenders.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...