Ga naar inhoud


[VERPLAATST] Beelden hikken en vaak alleen maar blokjes


qompaqniet

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: sat_hobby
Dan heb je waarschijnlijk RayTec firmware in je decoder.


Voor jou is het beter dat je met originele firmware blijft kijken en je niet bemoeit met dingen waar je geen verstand van hebt. Dat negatieve geleuter geloven we nu wel.

@compaqniet,
Indien je 6072RayhTec11d beta gebruikt even opwaarderen naar 6072RayhTec11e.

Groeten,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan best wat minder onvriendelijk RayhTec.

Daarbij mag er van je verwacht worden dat als er een bug in je firmware zit je dit ook zelf even aangeeft.

Doe je dit niet dan kan je correcte reacties zoals bovenstaand meer gaan verwachten van gebruikers...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Dat kan best wat minder onvriendelijk RayhTec.
Daarbij mag er van je verwacht worden dat als er een bug in je firmware zit je dit ook zelf even aangeeft.
Doe je dit niet dan kan je correcte reacties zoals bovenstaand meer gaan verwachten van gebruikers...


Ik had het inderdaad ook wat vriendelijker kunnen zeggen.

Op de plaats waar de originele distributie geupload is, wordt aangegeven dat er een bug in 11d beta zit. Daarom is 11e verschenen.
Ik kan natuurlijk niet op alle plaatsen waar (delen uit) die originele distributie verschijnen die melding gaan doen.

De reactie van sat_hobby was correct geweest indien hij er de juiste firmwareversie bij had genoemd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen mensen, ik heb nog nooit andere software geladen. De apparaten draaien met de software die geleverd werd bij aankoop en die mogelijk via CD is geuptraded.

Probleem blijft dus.

Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm Triax
Samsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Als jij of je vriendje Marcel geen meldingen van nieuwe versie's wil of kan maken krijg je dit soort onvolledige berichten.

Er wordt wel melding gemaakt van nieuwe versies, maar alleen op plaatsen waar dat zin heeft.


@qompaqniet,
Is je signaalsterkte wel in orde?
Groeten,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RayhTec

Er wordt wel melding gemaakt van nieuwe versies, maar alleen op plaatsen waar dat zin heeft.

Dan ben je op Sat4all op het juiste forum.
Ik zie dan ook met genoegen je nieuwe firmware HIER tegemoet ...

Origineel bericht van: qompaqniet
Mensen mensen, ik heb nog nooit andere software geladen. De apparaten draaien met de software die geleverd werd bij aankoop en die mogelijk via CD is geuptraded.
Probleem blijft dus.


Er zijn veel problemen met de seca3 kaart, mogelijk is je kaart(en) ook slachtoffer van de codering problemen bij CanalDigitaal en is je kaart defect.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is helaas niet mogelijk.

RayhTec verkiest het momenteel om zijn firmware illegaal aan te bieden.

Op Sat4all zijn key's niet toegestaan en linken naar site's waar bestanden met key's staan zijn niet toegestaan.

 

Ik bijt overigens niet, Rayhtec kan hier gewoon zijn firmware plaatsen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...