satmania Geplaatst: 23 mei 2010 Geplaatst: 23 mei 2010 Hallo Kan iemand mij helpen? Ik heb een nieuwe Windows 7 geinstalleerd, maar hij start spontaan opnieuw op. Er is geen regelmatige frequentie. Een keer om de 2 uren en andere keer om de 4 uren. Ik weet niet waar het aan ligt. Zijn er instellingen die ik kan kijken en of veranderen? Waar zou het aan kunnen liggen? DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
winwiz Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Heb je wel een officiële? Dit gedrag komt voor als je een Release Candidate gebruikt na de houdbaarheidsdatum. Deze zijn als test versie uitgebracht voordat Win7 "af" was en in de winkels lag. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
JohnO Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Dit komt inderdaad voort uit het gebruik van beta of relaese candidate versies. Heb je een versie nog voor release 7600? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Xilence Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Een (audio) driver probleem? Probeer eens om automatisch herstart uit te zetten, misschien dat je dan achter het probleem komt. Tis leuk dat Windows na een systeemfout automatisch herstart, maar zo kom men er niet achter waardoor het probleem veroorzaakt wordt.
Con Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Opstart uitzetten . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
satmania Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Geplaatst: 24 mei 2010 Wat hier boven staat had ik gedaan. toen ik de opnieuw start vinkje uit zette, kreeg ik gewoon een blauwe scherm. Ik moest Windows handmatig herstarten. Het leek inderdaad een activatie probleem. Ik heb het vanavond opnieuw geactiveerd. Ik weet niet of het nu goed zal doen. Ik heb een van de erste versies. Ik laat het jullie weten. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
winwiz Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Origineel bericht van: satmania W Ik heb een van de erste versies. Ik laat het jullie weten. Daar gaat het juist om. Als je een versie hebt die als beta of als release candidate is uitgegeven zul je dit probleem houden!! Je kunt activeren wat je wilt maar naar 2 uur krijg je absoluut een herstart. Dit is hij gaan doen vanaf 1 maart (zo even uit mijn hoofd) Je kunt in het zoek vakje onderin, als je de windows orb aanklikt (zoals bij xp de startknop), winver ingeven (met enter). Daar moet versie 6.1 (build 7600) uitkomen, dan heb je een goede versie, mits je natuurlijke een goede activatie hebt Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Xilence Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Origineel bericht van: satmania Wat hier boven staat had ik gedaan. toen ik de opnieuw start vinkje uit zette, kreeg ik gewoon een blauwe scherm. Ik moest Windows handmatig herstarten. Een BSOD (Blue Screen Of Dead) wijst op een systeemcrash niet op een activatie probleem. Zou het idd een (RC) activatie probleem zijn, dan zou het elke keer precies om de 2 uur zijn, niet de ene keer omstreeks 2 en dan weer eens om de 4 uren. Schrijf eens op welke stopfout op het blauwe scherm staat en ga daar eens mee aan de slag. Ik hou het nog steeds op conflict met een driver en aangezien de problemen met de audiokaart zou dat de boosdoener wel eens kunnen zijn.
winwiz Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Origineel bericht van: Xilence Origineel bericht van: satmania Wat hier boven staat had ik gedaan. toen ik de opnieuw start vinkje uit zette, kreeg ik gewoon een blauwe scherm. Ik moest Windows handmatig herstarten. Een BSOD (Blue Screen Of Dead) wijst op een systeemcrash niet op een activatie probleem. Zou het idd een (RC) activatie probleem zijn, dan zou het elke keer precies om de 2 uur zijn, niet de ene keer omstreeks 2 en dan weer eens om de 4 uren. Schrijf eens op welke stopfout op het blauwe scherm staat en ga daar eens mee aan de slag. Ik hou het nog steeds op conflict met een driver en aangezien de problemen met de audiokaart zou dat de boosdoener wel eens kunnen zijn. Waar staat dat het een stop fout is? Het blauwe scherm kwam pas na een aanpassing aangegeven door iemand. Het probleem bestond al voor de aanpassing en blauwe scherm. Laat hem eerst maar aangeven welke buildnummer hij heeft. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
POLAKS Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Als je Zone Alarm hebt dan deze eerst deinstalleren, en dan verder genieten van je PC.
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 was je oude PC geschikt voor windows 7? heb je dat vooraf kunnen terugvinden met een positieve bevestiging? windows 7 = Microsoft bellen ciao La Solitudine Laura Pausini
Gast senseixxl Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 of gewoon op usenet n de nieuwste win7 van pliek downen en installeren :-) problems solved :-)
Gast Kimble Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Als het de W7 home betreft is het versie 6.1 Build 7600 Zoals je aangeeft kan het tot wel een 2 uur duren voordat ie aangeeft op het verder zelf maar te doen. Check eens deze tool van Microsoft, of er geen vreemde drivers de kop opsteken oid. Suc6, We horen graag de bevindingen
winwiz Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Origineel bericht van: senseixxl of gewoon op usenet n de nieuwste win7 van pliek downen en installeren :-) problems solved :-) Nou of je nu met pliek van alle problemen af bent... daar kunnen we nog een boom over opzetten... het is wel grote stappen gauw thuis Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Xilence Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 Origineel bericht van: winwiz Waar staat dat het een stop fout is? Het blauwe scherm kwam pas na een aanpassing aangegeven door iemand. Het probleem bestond al voor de aanpassing en blauwe scherm. Laat hem eerst maar aangeven welke buildnummer hij heeft. Je kan idd wel eens gelijk hebben, Citaat: 01 Mar 2010 – Your system will begin to reboot or blue screen every 2 hours. Whether it reboots or blue screens will depend on your restart setting upon a system failure. Automatically Restart checked will reboot your machine; unchecked will cause a blue screen. Neemt niet weg dat TS zelf aangeeft dat er geen regelmatige frequentie is + het gehannes met de audio drivers wat gemakkelijk een systeemfout veroorzaakt als de vorige versie niet goed is verwijderd. Daarom vroeg ik de herstart uit te schakelen zodat je kunt zien wat er gebeurd. Maar mijn excuses dat ik probeerde mee te denken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen