JohnO Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Sinds ik openpli gebruik wordt de harde schijf aangesproken. Ik gebruik de versie van 20-05-2010 Zodra ik de box aanzet vanuit de slaapstand spint de harddisk op. Na 2 min slaat hij af. Bij het uitzetten van de box ( slaapstand) slaat de harddisk ook weer aan voor 2 minuten. De 2 minuten heb ik zelf ingesteld in het menu van de harddisk Alle back ups gaan naar de usb stick dus niet naar harddisk. toch wordt de hd aangesproken Is er een manier om deze weer stil te krijgen zoals met mijn vorige image Pli Jade? Wie weet meer? Of heeft tips om hem uit te schakelen? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Littlesat Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Je zult toch iets op de Harddisk hebben staan wat Enigma regelmatig nodig heeft (Picons?) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
JohnO Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Geplaatst: 24 mei 2010 neen eigenlijk niet Sinds ik openpli gebruik maak ik geen gebruik van picons Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Bats Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Had ook erg veel problemen met PLI. De USB-stick bleek toch niet altijd compatibel en zeker niet met multi-boot images en PLI er bij op. Ook de harddisk werd niet altijd herkend en toch maar weer naar Gemini. De EPG en een swap-file naar harddisk gaat wel zo goed. ( en die andere bij een crash)
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 heb je samba actief? telnet ps nmbd smbd ?? ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
hemertje Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Origineel bericht van: Bats Had ook erg veel problemen met PLI. De USB-stick bleek toch niet altijd compatibel en zeker niet met multi-boot images en PLI er bij op. Ook de harddisk werd niet altijd herkend en toch maar weer naar Gemini. De EPG en een swap-file naar harddisk gaat wel zo goed. ( en die andere bij een crash) wij van PLi raden ook ten strengste af om multiboot te draaien, dat is vragen om problemen.... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
JohnO Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Geplaatst: 26 mei 2010 Neen ik heb geen Samba enz enz Bewust alles naar usb of intern laten lopen om het harddisk probleem op te lossen. Heb ook geen multi boot Alleen de versie van openpli van 20-05 gebruikt Daarna ontstond het harddisk probleem. hij start op en slaat na 2 min af ( timer instelling in het HD menu) Als ik zap slaat de hd aan op het volgende kanaal bijv van ned 1 naar ned 2 of willekeurig wel kanaal, hd start op voor 2 min. Dreambox in de slaapstand. hd slaat keurig uit. na 4 seconden start weer de hd op op en na 2 min na het opstarten gaat de hd definitief uit. Totdat de dreambox weer uit de slaapstand mag om te kijken. Gebeurt alles weer opnieuw. vreemd probleem Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen