post Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 hallo allemaal wie weet dit voor mij op te lossen heb dit probleem nu sinds 3 dagen al ik een e-mail krijg met een link er in en als ik deze link aan klik dan krijg ik deze melding te zien Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen.neemcontact op met de systeembeheerder. wat kan ik hier aan doen met vriendelijke groet
satencom Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 je kunt het proberen hem terug te zetten in de tijd kijk hier maar even Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Murdock Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 heb je toevallig zitten spelen met Google Chrome? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
post Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Geplaatst: 31 mei 2010 hallo allemaal het is gelukt ik had opera draaien en deze had ik verwijderd toen ging het mis nu heb ik weer opera er naarst draaien en doet allles het weer maar hoe haal ik nu opera er af zonder problemen voor microsoft outlook 2007 met vriendelijke groet
Gast Kimble Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Welk besturingsysteem heb je XP SP1/2/3, Vista of Windows 7. Bij twijfel, klik op de startknop (linksonder in je scherm) dan in het eerste tekstvakje wat je ziet (maakt niet uit welke windows je draait) type je; winver (ENTER) Er komt een Pop-Up en die verteld je alles inclusief de Build versie en de SP.
post Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Geplaatst: 1 juni 2010 hallo wij draaien onder vista home met vriendelijke groet
Gast Kimble Geplaatst: 1 juni 2010 Geplaatst: 1 juni 2010 Hier de oplossing van ene Philip Mango: Citaat: Google heeft het concept van uninstall duidelijk niet goed begrepen en het register blijft bezaaid met verwijzingen naar niet langer bestaande programma onderdelen… Ok.. Hoe lossen we dit op? We beginnen met de standaard instellingen van Internet Explorer te herstellen. (mocht je nog geen Internet Explorer 8 hebben dan is dit een mooi moment om dat te installeren: Klik hier om het te downloaden.) In Internet Explorer 7 en Internet Explorer 8 zit de functie "Fabrieksinstellingen herstellen". Hierbij worden een aantal stappen gedaan om Internet Explorer weer goed te laten werken. a. Klik in Internet Explorer op Extra (Rechts aan het einde) en kies voor Internetopties. b. Ga naar het tabblad Geavanceerd c. Klik op de knop "Opnieuw instellen" Helaas lost dit het probleem niet op met de koppelingen van bestanden. De standaard bestandsextensies voor .html etc verwijzen nog steeds naar de Google Chrome Parser. Hiervoor moeten we het register in en handmatig dit terug zetten. a. Druk op het toetsenbord op de Windows key + R (Of klik Start | Uitvoeren). b. Type REGEDIT en geef [Enter] c. Klik op “Doorgaan” d. Open de eerste sleutel: HKCR\.htm wijst voor zijn afhandeling naar ChromeHTML. Dit is een verwijzing naar een andere sleutel in het register die bij mij wel verwijderd was. Standaard staat hier echter in plaats van ChromeHTML de tekst htmlfile wat verwijst naar de volgende subsleutel: Terug naar onze .htm sleutel: We dubbelklikken hier rechts op het veld (standaard) en vervangen ChromeHTML door htmlfile: Dit moeten we ook doen voor de .html, .mdbhtml, .mht, .mhtml, .shtm, .shtml, .stm koppelingen. Het probleem komt echter als we bij de parsers van HTTP en HTTPS komen. De hoeveelheid gegevens die hier gerepareerd moeten worden zijn niet even uit te typen. Daarom heb ik een ZIP bestand gemaakt waar twee register bestanden in zitten. Download dit bestand: http://www.herion.nl/downloads/chrome-repair.zip en pak het uit in een map (Bijv. c:\fixchrome). Deze .REG bestanden zijn getest op Windows Vista en Windows 7 met Internet Explorer 7 en 8. Je kunt de bestanden ook eerst even bekijken door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan te kiezen voor “bewerken”. Je kunt ze echter niet dubbelklikken op Windows Vista en Windows 7 omdat je dan bepaalde sleutels niet kunt vervangen. De juiste manier om ze te importeren is: a. Druk op het toetsenbord op de Windows key + R (Of klik Start | Uitvoeren). b. Type REGEDIT en geef [Enter] c. Klik op “Doorgaan” d. Klik op “Bestand” en dan “Importeren”. e. Wijs nu de http.reg aan in de map waar je deze hebt weggeschreven f. Doe daarna hetzelfde voor de https.reg. Start daarna de PC opnieuw op en de links in Outlook en in het uitvoeren venster zijn weer te gebruiken!
Murdock Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Dit bedoel ik inderdaad, die verwijzingen veroorzaken de ellende. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
theparasol Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Wat een streken zeg, hier zit je echt niet op te wachten! Bedankt voor de tip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen