Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Wat mis je nu nog / Wat werkt er nog niet?


mdu

Aanbevolen berichten

Ik wacht al heel lang op een DM7025HD maar helaas duurt te lang. Inmiddels heb ik mijn zinnen gezet op een AzBOX Premium+. Nu heb ik hier een aantal vragen over en graag zou ik antwoord willen op alleen deze vragen?

 

Werkt de mediaplayer gedeelte goed? Kan ik mijn Western Digital HD media player weg doen? Ook 1080P?

 

Werkt CCcam feilloos op de receiver? Ik lees dat na een aantal keren snel zappen je de cam opnieuw moet starten is dit zo? Werkt CCcam nog steeds alleen maar als client? Dus ik moet een losse CCcam-server opzetten?

 

Werkt de opname/timeshift goed? Ook uit standby etc.

 

Wat zijn de ervaringen met Rotor/DVB-S2 en DVB-C?

 

 

Ik stel deze vragen omdat ik tientallen forumpost hier heb gelezen maar deze vragen nog over zijn.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: mdu

Werkt de mediaplayer gedeelte goed? Kan ik mijn Western Digital HD media player weg doen? Ook 1080P?

Ja werkt goed. Ook 1080p. Let wel op hoe gaat een mediaplayer om met home made files.

Werkt CCcam feilloos op de receiver? Ik lees dat na een aantal keren snel zappen je de cam opnieuw moet starten is dit zo? Werkt CCcam nog steeds alleen maar als client? Dus ik moet een losse CCcam-server opzetten?

Is geen server versie voor. Je kan via MultiCAS naar een cccam server connecten en dit werkt zonder freezes. Zappen word steeds sneller mits je de juiste prio files gebruikt.

Werkt de opname/timeshift goed? Ook uit standby etc.

Timeshift gebruik ik niet dus ga ik niks over zeggen. Opnemen vanuit EPG werkt goed mits je de laatste firmware gebruikt. Ook vanuit standby.

Wat zijn de ervaringen met Rotor/DVB-S2 en DVB-C?

Rotor werkt goed. Weet niet welke kabel provider hebt maar Ziggo/Caiway werken goed. UPC heb je RSA en box key voor nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vlugge W,

 

Zou je een voorbeeld van een prio file willen posten of als dat hier niet op zijn plek zou zijn naar me pm-en?

b.v.d. blush

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thisone
Hallo Vlugge W,

Zou je een voorbeeld van een prio file willen posten of als dat hier niet op zijn plek zou zijn naar me pm-en?
b.v.d. blush

Bedankt dat je mijn forumpost hijacked. Als je nu je eigen onderwerp begint, kunnen anderen hier ook iets mee.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast baksteen

Hoi Tipje,

 

Waar heb jij je seriële poort gevonden dan?

 

Maar ik snap niet wat daar makkelijker en beter aan is dan via een USB pen.

 

 

 

Gr. Baksteen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mdu
Bedankt dat je mijn forumpost hijacked. Als je nu je eigen onderwerp begint, kunnen anderen hier ook iets mee.

Sorry, wist niet dat je boos zou worden :D
Vooruit ter compensatie een ontopic tip:
Ik hou mooi mijn mediaplayer naast mijn AZbox premium (geen + overigens) Ik ben nog niet tevreden over de mediaplayer functionaliteit v/d azbox. Ben misschien ook wel verwend met mijn Xtreamer, die heeft me nog nooit teleurgesteld. smile

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben ook niet geheel happy met de mediaplayer.

Vooral het FOTO gedeelte geeft problemen met grote foto files.

Hij kan alleen goed over weg met files die < 1Meg zijn.

 

En bij het FILMS afspelen moet je zelf door de folders heen manouvreren om uiteindelijk een .ifo file aan te wijzen.

Snap ik niet dat hij dat zelf niet doet. Hij doet het toch ook als je een .iso file aan klikt?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paysan

En bij het FILMS afspelen moet je zelf door de folders heen manouvreren om uiteindelijk een .ifo file aan te wijzen.
Snap ik niet dat hij dat zelf niet doet. Hij doet het toch ook als je een .iso file aan klikt?


Dit hoeft helemaal niet. Als je op de folder waar de ifo in staat op 'play' drukt. speelt ie gewoon af.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brombeer
Wat ik graag zou willen dat je net als bij een dreambox met bv dreamstream tv kan kijken op je computer met een azbox want dan kan de dreambox ontslag krijgen .


Ook dat kan toch gewoon met streaming...

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...