satlinkies2 Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Weet iemand waar ik HDMI link aan kan zetten op de Vu+ duo? Op de tv staat hij aan, maar hij springt niet automatisch op de ontvanger als ik hem aan zet. Kennelijk moet er nog iets in de Vu+ Duo gezet worden (iets van HDMI link) zodat wanneer ik de ontvanger aan zet automatisch op het betreffende (HDMI) kanaal van de tv komt.
pc-junkie Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 hallo beste satvriend op de vu staat bij instelingen AUDIO\VIDEO op hdmi zetten en dan terug naar gewoon tv scherm en dan de vu even achter met knopje uitzetten en da weer aan zo werkte het bij mijngewoon met AB ging het niet dus hor graag van u gro pc-junkie
satlinkies2 Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Geplaatst: 25 mei 2010 Helaas, bij mij werkt dat niet. Stond al op HDMI.
pc-junkie Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 raar beste had gewoon moeten werken ??? hdmi aan op tv en vu dan gaat i dat van zelf doen is er een hd uitzending dan gaat het vanzelf digitaal / hdmi dus zou moeten werken groet pc-junkie
pc-junkie Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 oke beste zoals ik zie moet u de VERVERS RATIO OP MULTI zetten dan zou die het moeten doen zoals u hem nu heeft staan dee die ht bij mijn ook niet dus zetten en dan achter uit en weer aan groet pc-junkie
satlinkies2 Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Geplaatst: 26 mei 2010 Heb de "Ververs Ratio" op "Multi" gezet, maar helaas geen suc6 Mijn DVD en PS3 doen het wel, dus kennelijk moet er nog ergens een andere setting worden gezet.
pc-junkie Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 raar ????????????? als u msn heeft dan stuur pm met u msn gaat het iets sneller:) dan kijken we naar mijn instellingen en zetten we die ook zo en dan hopen we dat i gaat werken hoor van u groet pc-junkie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen