Ga naar inhoud


Loopt André Rieux ons voor dom te verkopen?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Neptunus
Kan iemand die vent aan de rechterkant even wegpoetsen? :D


En neem die griezel links ook maar mee aub !

Overgens is het wel live hoor, anders krijg je nooit zoveel mensen synchroon op beeld.
Mooie concerten overgens, top avonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nederland he, even je kop boven het maaiveld uitsteken...

 

Ik denk, dat de goede kwaliteit te wijten is aan de perfectionistische inslag ven deze man.

Geluid doet hij zelf, en aangezien hij al zijn verdiend geld terug stopt in zijn producties, is dit het resultaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken toevallig wat mensen die er voor techniek zorgen ( geluid en beeld... ) die zijn dagen bezig met voorbereiden en alles gaat rechtstreeks van het orkest naar de wagen in zodat alles op tv perfect klinkt

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen heeft Andre er volgens de laatste berichten die ik las geen 700 miljoen aan overgehouden, hij heeft om de door hem gewenste perfectie te krijgen zoveel uitgegeven dat dat nauwelijks gedekt werd door de inkomsten...

 

Maar ieder zijn smaak, en ik kan best wel genieten van een avondje van zijn muziek, beter dan menig ander "concert"....

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je moeilijke woorden wil gebruiken moeten ze wel juist zijn :D

Het is denigrerend en niet degenererend.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik denk dat IJzerbout maar eens naar Maastricht moet

Dat hoeft ie niet...hij is er geboren. Mij geboorteadres is Grote Staat 53. Meer -hartje stad- Maastricht kan niet.

Ik kraak hem niet af Sjaak(k). Ik zeg alleen dat het mijn smaak niet is.
Verder zeg ik dat het niet life kan zijn...zo´n opnamekwaliteit is niet mogelijk. OK...zullen jullie zeggen wat is ie eigenwijs vandaag en dat mag dan wel zo zijn maar dit keer houd ik mijn poot strak. :D
Een concertklank zoals ik dat hoor en dan in de buitenlucht...open-air dus, dat past niet bij elkaar en dat is wat mij stoort.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Afhakken die poot dan wink

 

Dit keer heb jij toch echt ongelijk Sjaak...ehh.. Fred :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De man is een perfectionist hij wil het beeld en ook het geluid zo goed mogelijk hebben alles is de laatste paar jaar ook in HD opgenomen dus een perfecte geluid en beeldkwaliteit.

En ja het mag wat kosten om het zo goed voor elkaar te hebben.

 

Dacht gelezen te hebben in Maastricht dat de Nederlandse TV niet zo veel HD camera's had en ook de ARD of ZDF ingeschakeld is. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Verder zeg ik dat het niet life kan zijn...zo´n opnamekwaliteit is niet mogelijk.


Klopt, een live concert kan je niet opnemen met kwaliteit. Opname's hebben beperkingen..... zeg maar alleen stereo of hooguit 7.1

Dus... volgende keer maar naar een concertje van André wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dacht gelezen te hebben in Maastricht dat de Nederlandse TV niet zo veel HD camera's had en ook de ARD of ZDF ingeschakeld is.


De NL TV heeft geen eigen reportagewagens meer. Die huren ze bij Dutch View, United, etc.
Ook ARD en ZDF huren capaciteit in bij o.a. Digivision of Top TV, Wige en noem maar op.
Die kan iedereen huren.
Er is meer dan genoeg HD capaciteit voor zo´n concert ook in NL.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
hij is er geboren. Mij geboorteadres is Grote Staat 53. Meer -hartje stad- Maastricht kan niet.


inderdaad. erg centrum... was dat bij V&D op een verdieping ?.... smile

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, zo te zien bij De Slegte (Boekhandel)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...