Neptunus Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Ik heb een DVD gedownload in het ISO formaat. Die kan ik afspelen met de Dreambox maar liever zet ik de DVD om in het TS formaat en dan met de ondertitels ingebakken. Wat is het stappenplan? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
albertmol Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Ik heb een DVD gedownload in het ISO formaat. Die kan ik afspelen met de Dreambox maar liever zet ik de DVD om in het TS formaat en dan met de ondertitels ingebakken. Wat is het stappenplan? In dit draadje: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1802913 staat een goede uitleg. DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Erik Slagter Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Wat er nog niet bij staat: Ondertitels omzetten naar srt, de *.ts file naar .mts hernoemen (deze stap is cruciaal) en de srt file net zo noemen als de film (maar dan .srt) DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen