Gast karimoo Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 tijdens het scannen van kanalen stopt de de ontvanger met zoeken en start opnieuw zodra hij een hd kanaal moet laden. ik heb een nieuw tunner in gezet dacht dat de tunner stuk was maar nog steeds het zelfde probleem. met sd kanalen geen problemen.ook een anders settings lijst heeft niet geholpen. zodra ik naar een hd kanaal wil kijken boot de ontvanger opnieuw. ik heb altijd hd kanalen gekeken maar lukt dat niet meer, ik heb van alles geprobeerd andre images enz. alvast bedankt.
robbedoeske Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Waarom weer een nieuw draadje? Uit je andere post begreep ik dat je een clone hebt?
hdmi09 Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Plaats een goed image ,bv. Nabilo of gemini, succes!!
DennisB Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Ik zou maar oppassen als ik jou was met maar zo maar rücksichtslos een image op een clone te zetten. Er zat/zit bijvoorbeeld in de gemini releases een stukje software wat nog wel eens nadelige gevolgen kan hebben voor je "handmade" china doosje. De problemen die je omschrijft heb ik wel vaker gelezen dat dit problemen zijn die vaker voorkomen met cloontjes. Je kan wel een tuner wisselen, maar het blijft een cloon. Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen