richards74 Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Beste, ik hoor dat mijn dreambox 500 niet meer aan wilt, het rode led blijft branden en de box start niet meer door, wat kan het probleem zijn aangezien ik nog nooit zulke problemen heb ervaren, ik vraag dit aangezien ik nu nog niet thuis ben en ik dit probleem graag wil oplossen, p.s de box staat al jaren prima te draaien met gemini
Cobus R Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 proberen opnieuw te flashen denk ik De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
eagle Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 even de stekker uittrekken ,opnieuw opstarten? gr eagle
iemand Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 De voeding eens goed controleren Is die belast ook nog 12 volt ! Door bv intern even te meten of even een andere voeding aan je 500 gr. Erik
iemand Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 zakt de spanning in terwijl je deze belast, probeer dan eens C10 - 47uF te vervangen. gr. Erik
richards74 Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Geplaatst: 25 mei 2010 beste, ik kan wel cccam zien lopen en kan nog inloggen met dcc, kan ik hiermee misschien weer iets tot leven brengen?
richards74 Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Geplaatst: 25 mei 2010 mannen het is opgelost, normaal trek ik de stekker uit de dreambox, dat heeft niet geholpen vandaag, nu heb ik de stekker uit het voedingsblok gehaald en hoera het werkt weer. iedereen alvast bedankt voor jullie hulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen