Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het met Ziggo kabelinternet mogelijk om met een Fritzbox te voipen met bijv. voipbuster?

Hoe het technisch moet is geen probleem, ik vraag me alleen af of Ziggo de betreffende poorten wel open heeft gesteld voor andere VOIP providers.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

het VOIP met SIP via ziggo is mogelijk

op het gebruikersforum van ziggo staat daar genoeg over te lezen

of het specifiek ook voor de fritzbox geldt ? met alle waarschijnlijkheid wel maar dan juist die poorten forwarden die je VOIP provider gebruikt

(dat kan verschillend zijn onder de providers)

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

bij mij werkt dat prima, heb een alles in 1 pakket maar gebruik geen telefonie van ziggo, wel van budgetphone en voicecheap, telefoon is aangesloten op de fritzbox.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

Oké, bedankt. Op het Ziggo forum had ik overigens al gekeken, maar daar was veel onduidelijkheid. Volgens mij was er veel verwarring over VOIP van Ziggo zelf, dat schijnt alleen te werken met de apparaten door Ziggo zelf geleverd.

Overigens, nu om de boel in te stellen de 7170 achter mijn 7270 hangen die zelf voip't via isdn2voip maar het werkt allemaal probleemloos samen zonder op de 7270 ook maar iets te hoeven wijzigen. smile

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen