fdm Geplaatst: 25 mei 2010 Geplaatst: 25 mei 2010 Hallo, Ik heb een VU+Duo met OpenPli van vandaag. Is het mogelijk zonder harde schijf maar met een USBstick van 16Gb op te nemen? Wat moet ik dan doen? Alvast bedankt. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Tonskidutch Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 zie menu instellingen systeem recordingpaths daar kun je door op het standaard opname pad te klikken ook een usb mount kiezen. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Hensat Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 dit gaat bij mij ook goed alleen verplaatsen van een opname op de hdd naar usb lukt niet ik krijg dan een error melding hoe krijg ik dit voor elkaar? (openPLI) mvg hensat
Tonskidutch Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 dat is een ander probleem (ander topic) (fat32 4GB begrenzing) dat verplaatsen via menu / afstandbediening kun je overigens ook per DCC doen ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Hensat Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 jij bedoeld via ftp naar de pc sturen? dit doe zo ook wel eens alleen dit duurt erg lang ik wil graag de stick in de vu box steken zodat ik wat filmpjes snel op de usb stick kan zetten zodat de kinderen op de pc iets leuks kunnen kijken,misschien luikt het als ik hem anders formateer
Tonskidutch Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 jaja... begrijp wat je wilt maar er is een probleem met grotere databestanden op een fat32 geformateerde stick omdat enigma2 niet meer de opnames opdeelt/opdelen kan in 1GB bestanden, kun je wel eens een te groot bestand hebben dat niet op je usb stick geplaatst kan worden juist wegens de beperking van fat32 een filmpie via ftp (dcc) overzetten is hier in enkele minuutjes klaar (wel linux pc en linux NAS in gebruik) ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Origineel bericht van: Hensat eren op de pc iets leuks kunnen kijken,misschien luikt het als ik hem anders formateer enkel als je PC het linux formaat zou kunnen lezen via usb poort dat kun je testen met FSdrivers (filesystem driver voor windows) ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Hensat Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 ik heb hier een stick van 4giga een stukje film van 5 min gaat nog niet ik ga wel even klungelen misschien even anders formatteren een stukje film van een half uur duurt volgens mij een half uur of langer voordat ik hem met ftp op mijn pc heb
SimplySam Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Origineel bericht van: Hensat ik heb hier een stick van 4giga een stukje film van 5 min gaat nog niet ik ga wel even klungelen misschien even anders formatteren een stukje film van een half uur duurt volgens mij een half uur of langer voordat ik hem met ftp op mijn pc heb Probeer FileZilla .. een filmpje van een half uur moet in een paar naar de pc kunnen worden gekoppieerd. Vu+ Duo HD, VTI-Image Samsung EcoGreen 1.5 TB Wavefrontier T90 (13°E / 19.2°E / 23.5°E / 26°E / 28.2°E) Triax 110 (7°W)
Hensat Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 ben benieuwd lijkt mij dat ftp ftp is welk programma je ook gebruikt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen