Daemyon Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 Ik heb gisteren geprobeerd om wat mkv files vanaf usb af te spelen. volgens Rebox moet dit met de nieuwe software kunnen. Een erg goede feature dacht ik, echter krijg ik alleen geluid en geen beeld. Blijft op zwart. Heeft iemand anders hetzelfde probleem en wellicht een oplossing? Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
sathopper Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 klopt met veel files dezelfde klacht. Echter ik heb geen behoefte aan deze ondersteuning omdat mijn LG BD-390 een veel beter apparaat is voor dit soort doeleinden. Werkte de Rebox maar zo goed en betrouwbaar
Daemyon Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Geplaatst: 26 mei 2010 Sathopper, nu speel ik MKV af via een mediaserver op de pc naar mijn ps3 en zo naar de TV. werkt goed, maar er moeten wel erg veel apparaten aan staan zo. Mijn BD speler van Sony speelt geen MKV files af. Als ik de LG bekijk zie ik dat deze alleen divx files speelt maar geen mkv. De rebox werkt voor mij perfect, tot nu toe zelden een probleem wat ik hier zo allemaal lees. eens per maand een vastlopertje of zo, verder niet (knock on wood)... Nou ja, heb rebox gemaild en gevraagd waarom ik alleen geluid heb en geen beeld. Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen