Ga naar inhoud


[Strong] firmware v9F


Gast

Aanbevolen berichten


ok, ik heb hem er net ingezet. Is maar 1MB en er zijn 2 uiterlijke verschillen:

- "ronde" menu's

- rode overlay infoknop ipv blauwe

 

de versie die erin staat is nog steeds v9b, maar er is wel degelijk iets veranderd.

 

verder nog niets kunnen ontdekken. Volgens hutsefruts moet hij nu seca2 en PW ondersteunen, ben benieuwd.

 

[edit]

ja, ik zet v9b er weer in, ik kan nu geen kiosque meer kijken. Erg vreemd. Ook niet alle kanalen van PW werken (geen erotik), maar dat deed het hier met v9b ook niet. Kiosque doet het nu wel weer met v9b, dus het zit m ergens in die v9f denk ik.

meer morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bij mij nethetzelfde probleem, het enige verschil dat ik zie is de kleur die is verandert van blauw naar rood, en als je zapt dat de codeernorm onscreen komt, maar helaas doet de Kiosque het niet meer, Premiere Erotik werkt wel bij mij, dus dat zal wel aan de codes liggen.

 

Greetings,

 

Satlover

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het een oude ppv bug is die we er al eens is uitgehaalt, ik zal van de week nog eens proberen om die er weer uit te halen.

Vrijwilliger om te testen, ik heb zelf nl geen strong meer.

ook is die firm van de week ook te downen op kickme.to/settings

grts Merlin

a.hofman@wanadoo.nl

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@merlin1969

 

Merlin,

 

Waarschijnlijk hebben ze voor het maken van de strong firmware 9F rechtstreeks de zelfde MHW apps als voor de andere machines (philips e.a.) in de strong FW gekopieerd. Dit zou ook zo moeten werken aangezien de MHW interpreter van alle machines gelijk hoort te werken. Hiervan uitgaande heb ik even e.e.a. getest.

Het probleem van de PPV zenders blijkt niet aan de v9F versie te liggen maar aan de PPVDA3NED3.BIN patch welke nog steeds in de machine staat (Dit stukje geheugen wordt nl. niet overschreven door de v9F firmware).

 

Ik ben begonnen met eerst de strong weer te flashen met de originele DA3NED3.BIN, daarna heb ik v9F erin gegooid en tot slot je settingslist 2.5 (met dank hiervoor).

 

Hierna bleken de Kiosque's het allemaal te doen, en beter dan met de oude ppv patch waarbij je nog al eens op en neer moest zappen om beeld te krijgen.

 

Conclusie: Firmware v9F is een goede firmware, echter je moet je strongetje even helemaal schoon flashen met de originele v20 software en géén ppv patch (ppvda3ned3.bin) gebruiken.

 

Hopen dat hier meer mensen mee geholpen zijn!

 

Groeten,

 

postitje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die ppv patch is slechts het aanpassen van 1 appi hierna werken alle ppv zenders weer met alle gw files.

Probleem is al vrij oud en al 3 keer opgelost, het maakt voor ommige mensen uit of je wel of niet de oude firm overschrijft of dat je opnieuw moet eginnen met de erste patch.

vast staat dat de v9F op mijn site overweg kan met alle gw files.

en dat veel op en neer zappen licht niet aan de aanpassing van deze api maar zit gewoon in de firmware.

grts Merlin

 

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...