Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier ben ik weer met een paar vragen.<BR>Ik heb dan eindelijk na lang zoeken Hex files gevonden die het doen. Ik had problemen omdat ik niet wist en nog niet weet dat ik een Loader.hex in de eprom moest gooien voodat de kaart werkte. Waarom moet dit eigenlijk, en is die loader altijd gelijk??<BR>Zijn er op dit moment nog Seca kodes te vinden waar Taquila en de Franse kanalen (bij)opzitten. Uiterraard in combinatie met de Nederlandse jongens. Ik hoop dat de cracks wat van zich laten horen.

Geplaatst:

Hallo,<P>Met een beetje zoeken kom de codes wel tegen.. kijk maar eens op de Links pagina in de linker-kolom daar staan genoeg links om deze codes snel te vinden.. en als je ze niet vindt stuur dan maar even een mailtje..<P>The Don...

Geplaatst:

JE KUNT ALS JE WAT RONDSNUFFELD HEUS WEL IETS LEUKS TEGENKOMEN.<P>JAMMER DAT JE DIT ZO OPENBAAR VRAAGT!!!<P>ALS JE JE WAT MEER VERDIEPT IN DEZE HOBBY IS HET ALLEMAAL VEEL INTERESSANTER.<P>CHRIS

Geplaatst:

Uu,caps misschien een beetje vast zitten,<BR>of schreeuw je altijd zo.<BR>Vragen staat altijd vrij,antwoorden krijgen<BR>is twee.<BR>En dan nog iets,niet iedereen heeft er de tijd en het brein voor om te zoeken en het<BR>te snappen.

Geplaatst:

Luister svp effe retep1 & fireblade :<BR>Dat Chris in grote letter typt is beslist GEEN schelden dus gaarne niet meteen boos worden!<BR>Vele zoals Chris, worden er erg moe van om steeds maar weer uitleg te geven over de regels van dit board en dat zijn dat s4a geen vrijschakeling service is!<BR>Dus gaarne GEEN vragen waar vind ik het juiste hex file om dit of dat te kunnen zien!<BR>Dit is een hobby board waar wij allen veel plezier in hebben om onze ervaringen uit te wisselen en ook nog iemand met problemen te helpen, en dat betekend niet dat je mag verwachten dat je antwoord krijgt op zulke vragen.<BR>SVP dit even onthouden dan blijft het leuk voor een ieder!<P>[ 09-07-2001: Message edited by: Unetwork ]<p>[ 09-07-2001: Message edited by: Unetwork ]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.