Kareltjevdh Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 Heeft iemand enig idee waarom ik nauwelijks beeld krijg via de scart aansluiting van mijn 800HD. DVI werkt goed. Scart kabels zijn ook goed en audio werkt wel. Krijg echter nauwelijks of geen video output via de scart aansluiting. RGB, CVBS, en S-Video al geprobeerd maar wil maar niet helpen. Scart op de TV is wel werkend. Ik gebruik de laatste OpenPLI Hopelijk heeft iemand hiervoor een oplossing. Alvast dank. grtzz Karel
bigtwin Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Ik zie dat je op dvi wel beeld hebt. Heb je beide tegelijkertijd aangesloten? Heb je de config op dvi output staan? Zo ja, kun je proberen die eens op scart te zetten. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
mobieltje Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 :bigtwin Hoe je de Video instelling in het menu zet maakt helemaal niet uit, op alle uitgangen staat video signaal. Lees dit maar eens Grts.
Gast Jeroensky Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Waarom gaat men bij een HD tuner de tv verbinden met scart? Scart is SD en geen HD. HD beeld gaat via DVI of HDMI.
Hoeba Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Probeer eens een andere scartkabel, anders box laten nakijken! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Hoeba Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Origineel bericht van: Jeroensky Waarom gaat men bij een HD tuner de tv verbinden met scart? Nou gewoon om te kijken, lijkt me ......... ! ;-) Origineel bericht van: Jeroensky Scart is SD en geen HD.HD beeld gaat via DVI of HDMI. Het kan toch zijn dat er een tweede tv op staat aangesloten, of dat er nog een "echte" (breedbeeld) CRT tv staat zonder DVI en/of HDMI? Heb zelf ook zo'n crt tv, pas als die stuk gaat komt er wat anders, maar dat is off topic! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
kees hekstra Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 ik werk ook met de scart en geeft veel beter beeld dan de hdmi kabel.panasonic plasma 127cm dreambox800. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast sattaz Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Origineel bericht van: kees hekstra ik werk ook met de scart en geeft veel beter beeld dan de hdmi kabel.panasonic plasma 127cm dreambox800. @kees hekstra, Het lijkt erop dat ergens instellingen niet goed staan. Het is toch zonde om met SD kwaliteit genoegen te nemen als je HD apparatuur hebt. Dat is net zoiets als een Ferrari waarop een snelheidsbegrenzer van 80 kilometer per uur zit... Met vriendelijke groeten sattaz
kees hekstra Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 sattaz.Je hebt gelijk de instellingen stonden verkeerd.De scartkabel weggegooid.Tjonge jonge wat een beeld nu bedankt.Had dat een jaar eerder gezegt. =) Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen