Cooter Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Geplaatst: 26 mei 2010 Ja ik zal even kijken of ik iets kan vinden. Dat is in ieder geval beter dan die types waar je een programmer bij moet kopen. VU+ Solo2, Gibertini OP65 met Canal digitaal tripe LNB 28.5E - 23.5E - 19.2E
Gast SatMann Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 programmeren is inderdaad totaal overbodig met deze reeks en is dus super makkelijk. je zet de dip switch in en klaar is kees.
Gast SatMann Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 foutje in de dipswitch in stelling het moet niet zo zijn : 1 en 2 naar boven = 1.0 1 naar beneden en 2 naar boven = 1.1 1 naar boven en 2 naar beneden = 1.0+1.1 beide naar beneden = 1.2 maar zo : 1 en 2 naar beneden= 1.0 1 naar boven 2 naar beneden= 1.1 1 naar beneden en 2 naar boven= 1.0+1.1 beide naar boven= 1.2
Gast patje7of9 Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 Origineel bericht van: SatMann voor dreambox gewoon 1.1 gebruiken instellingen zijn dan : LNB1 **** Satelliet : sat kiezen LNB : LNB1 Prioriteit : Auto LOF : universele lnb Spanningsmodus : Polarisatie Verhoogd Voltage = nee Tone modus : Band Diseqc-modus : 1.1 Toneburst : Geen Committed Diseqc commando : geen Snelle Diseqc : nee herhaal sequence : nee Commando volgorde : uncommitted, committed,toneburst Unicommited Diseqc commando : Input1 Diseqc herhaling : Geen LNB2 **** Satelliet : satkiezen LNB : LNB2 Prioriteit : Auto LOF : universele lnb Spanningsmodus : Polarisatie Verhoogd Voltage = nee Tone modus : Band Diseqc-modus : 1.1 Toneburst : Geen Committed Diseqc commando : geen Snelle Diseqc : nee herhaal sequence : nee Commando volgorde : uncommitted, committed,toneburst Unicommited Diseqc commando : Input2 Diseqc herhaling : Geen enzo verder Ik heb een EMP-Centauri S8/1PCP-W2 switch en ik heb dezelfde instellingen gebruikt als hierboven voor 4 satellieten maar heb alleen beeld op de eerste satelliet. Als ik verander van satelliet krijg ik de melding afstemming mislukt. Moet je misschien de DIP-Positie veranderen naar DiseqC 1.1 maar hoe doe je dat? Switch uit de behuizing halen?
Gast SatMann Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 switch uit zijn behuizing halen en dan de dip's effectief op 1.1 zetten. dus : 1 naar boven 2 naar beneden= 1.1 anders heb je niets.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen