Gast pbeeckman Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 Sinds de nieuwe update gisteren weer geen EPG meer, deze wil niet meer laden, de TVV-kwaliteit is tegenwoordig echt om je dood te ergeren. Ik had hier reeds in andere reacties mijn TVV ongenoegen laten blijken en 't wordt er echt niet beter op. Gelukkig heb ik reeds enkele weken geleden mijn abonnement opgezegd, ik betaal niet langer voor dergelijke kwaliteit. Er wordt trouwens tooch niets gedaan met klachten. Niettegenstaande ik mijn opzeg heel goed geargumenteerd had krijg je toch een standaard blabla antwoord. Hilarisch waren de mogelijke antwoorden waarom je toch nog voor TVV zou kiezen, één van de keuzes was "superieure beeldkwaliteit". Yes, right!
redneck eyeball Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 Aangezien je het hebt over de update van gisteren veronderstel ik dat je met een 7121 zit te kijken. Heb je wel een factory reset gedaan na de nieuwe firmware ? Het niet inladen van de epg kan je trouwens oplossen door de ontvanger uit te zetten, vier keer op de gele toets te drukken en dan de ontvanger weer aan te zetten. Dat het inladen van de epg enkele minuten kan duren weet je toch neem ik aan ?
Xady Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Bij mij werkt het in ieder geval ook niet, telkens opnieuw gaat ie laden (duurt elkele minuten) maar als je dan wil gaan kijken naar de EPG opnieuw inladen.... Dus werkend ??? Factory reset is uitgevoerd... Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
redneck eyeball Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Origineel bericht van: Xady Factory reset is uitgevoerd... Ik denk dat de EPG database bij jullie corrupt is. Factory reset wist die database niet. 4x geel wist die database wel. Zou je dat eens willen proberen ?
Xady Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Is bij mij zo te zien opgelost. Sab multiswitch 17/8 GT-U3X38 DVB-T UHF antenne Maximum e85 4 * LNB Titanium QUATRO multiswich3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2 Belgacom TVSamsung LE40C750 LCD
testerbe Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 werkt dat 4x geel ook op een Philips 8121? hoe dient dat te gebeuren?
redneck eyeball Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Ja, deze procedure is voor de 7121, 8121 en 7141. - Ontvanger op standby met afstandsbediening - druk 4x na mekaar op de gele toets op de afstandsbediening - Ontvanger uit standby met afstandsbediening - Wachten - INIT komt op het display - Ontvanger zal nu herstarten
Gast pbeeckman Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Redneck, zonet 4xgeel geprobeerd en idd. daarna was de EPG zichtbaar (wel raar dat die niet meer herladen werd). en FYI: Mijn toestel is een 8121
redneck eyeball Geplaatst: 29 mei 2010 Geplaatst: 29 mei 2010 Origineel bericht van: pbeeckman wel raar dat die niet meer herladen werd Dat krijg je als de database corrupt is. Met die 4x geel wordt die hele database gewist en kan je weer verder. In ieder geval, blij dat het opgelost is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen