Ga naar inhoud

Weeral EPG problemen op Philips 8121

Aanbevolen berichten

Gast pbeeckman
Geplaatst:

Sinds de nieuwe update gisteren weer geen EPG meer, deze wil niet meer laden, de TVV-kwaliteit is tegenwoordig echt om je dood te ergeren.

Ik had hier reeds in andere reacties mijn TVV ongenoegen laten blijken en 't wordt er echt niet beter op. Gelukkig heb ik reeds enkele weken geleden mijn abonnement opgezegd, ik betaal niet langer voor dergelijke kwaliteit. Er wordt trouwens tooch niets gedaan met klachten. Niettegenstaande ik mijn opzeg heel goed geargumenteerd had krijg je toch een standaard blabla antwoord. Hilarisch waren de mogelijke antwoorden waarom je toch nog voor TVV zou kiezen, één van de keuzes was "superieure beeldkwaliteit". Yes, right!

Geplaatst:

Aangezien je het hebt over de update van gisteren veronderstel ik dat je met een 7121 zit te kijken.

Heb je wel een factory reset gedaan na de nieuwe firmware ?

Het niet inladen van de epg kan je trouwens oplossen door de ontvanger uit te zetten, vier keer op de gele toets te drukken en dan de ontvanger weer aan te zetten.

Dat het inladen van de epg enkele minuten kan duren weet je toch neem ik aan ?

Geplaatst:

Bij mij werkt het in ieder geval ook niet, telkens opnieuw gaat ie laden (duurt elkele minuten) maar als je dan wil gaan kijken naar de EPG opnieuw inladen.... Dus werkend ???

Factory reset is uitgevoerd...

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:

Is bij mij zo te zien opgelost.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:

Ja, deze procedure is voor de 7121, 8121 en 7141.

- Ontvanger op standby met afstandsbediening

- druk 4x na mekaar op de gele toets op de afstandsbediening

- Ontvanger uit standby met afstandsbediening

- Wachten

- INIT komt op het display

- Ontvanger zal nu herstarten

Gast pbeeckman
Geplaatst:

Redneck, zonet 4xgeel geprobeerd en idd. daarna was de EPG zichtbaar (wel raar dat die niet meer herladen werd).

en FYI: Mijn toestel is een 8121

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen