jefken Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Hallo, sinds enige weken na het uitschakelen van mijn toestel, draait mijn zenderlijst volledig in de soep, de namen in de favorietenlijst hebben een andere benaming gekregen doch de kanalen zijn nog steeds dezelfde, ook is de de providerlijst leeg, gelukkig zijn de motorinstellingen niet weg, ik heb me reeds rot gezocht en kan het niet oplossen, ik werk met de originele software van Octagon die ik online regelmatig update na nieuwe firmware. Na het scannen van iedere satteliet krijg ik de providers terug maar na het uitschakelen van het toestel zijn ze terug weg. een backup maken via USB helpt ook al niet als ik die opendoe in drEditHD zie ik dat de benaming van de favorieten weg zijn. Kan iemand me helpen AUB. Groeten Jef.
sathopper Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Als je dit probleem hebt bij meerdere firmware versies en na een volledige reset naar fabrieksinstellingen zou ik hem weer retour brengen voor reparatie
Moderator ceesv Geplaatst: 27 mei 2010 Moderator Geplaatst: 27 mei 2010 Ik ken soortgelijke problemen wel van andere merken. Daar is het meestal een corrupte zenderlijst. Heel vaak blijkt dan bij een of meerdere zenders iets te ontbreken, bijvoorbeeld geen zendernaam. Kijk eens in de lijst of je zoiets kan vinden. Anders zou het mogelijk een hardware fout kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld een defect geheugen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen