Snoopy Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Weet iemand of er een nederlandse EPG zit bij History HD en EuroSport HD ? Ik meen namelijk van niet. De DM 800 HD laat alleen een poolse (?) zien en ook als ik de menu taal e.d. op nederlands zet veranderd er niets. Citaat: In uw e-mail geeft u aan dat de EPG op Eurosport HD en History HD in het Pools zijn aangegeven. Dit kunt u in de instellingen veranderen.
Gast aart44 Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Origineel bericht van: Snoopy Weet iemand of er een nederlandse EPG zit bij History HD en EuroSport HD ? I Dat zijn geen zenders van CDS maar die zijn van Skylink de Tsjechische provider het is dan ook geen Poolse EPG maar Tsjechisch en Hongaars er is geen technische oplossing om twee verschil;lende EPG's uit te zenden. Bij Eurosport HD kun je gewoon de Nederlandse taal selecteren en History HD heeft Nederlandse ondertiteling. Je hebt dus alles alleen geen Nederlandse EPG.
Snoopy Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Geplaatst: 27 mei 2010 Dank je. Maar dat betekent dus dat de helpdesk van CD het weer eens fout heeft ....
Murdock Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Citaat: er is geen technische oplossing om twee verschil;lende EPG's uit te zenden Die is er wel maar wordt niet gebruikt. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast aart44 Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Origineel bericht van: Murdock Die is er wel maar wordt niet gebruikt. Ben het nooit op een zender tegengekomen dus vertel meer hoe het dan zou kunnen.
Gast aart44 Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 Origineel bericht van: Snoopy Weet iemand of er een nederlandse EPG zit bij History HD en EuroSport HD ? Kom er nog even op terug bij de Nagraguide EPG die de goedgekeurde HD ontvangers van Philips/Pace hebben schijnt de EPG wel in het Nederlands of Engels te zijn. Maar ik heb het zelf niet getest mijn 7121 zit in de doos.
Snoopy Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Geplaatst: 28 mei 2010 Ik moet het hier doen met een orginele DM 800 HD, maar dat mag ik niet zeggen tegen de helpdesk van CD want 'Dreambox' is daar vloeken in de kerk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen