Ga naar inhoud


Channel 4 op mijn tv ontvangen


Gast john konings

Aanbevolen berichten

Gast john konings

Hallo allemaal

 

Ik heb eigenlijk maar een vraag.

Hoe kan ik op een normale gewone manier.

Channel 4 uit engeland aan.

Zodat ik Jamie oliver en gorden ramsay etc kan volgen op deze zender. kan iemand mij uitleggen waar ik dat moet afsluiten,abboneren.

want ik heb totaal er geen verstand van..

graag jullie mederwerking..

 

vriendelijke groet john konings

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel simpel, schotelantenne kopen die (ook) de Astra 2 kan ontvangen (op de kabel gaat het nooit lukken). Verder hoef je geen enkel abonnement oid te hebben en je ontvangt tientallen andere engelse zenders

http://www.free sat.co.uk/index.php?page=whatson.Main (en de spatie tussen free en sat moet je weghalen, geen idee waarom deze site in de cencuurlijst staat).

 

Wil je alles via de schotel kijken (dus ook Nederlandse zenders) dan moet je een setje hebben die Astra 1/2 en 3 aankan. Ik zou me anders eens laten informeren bij de lokale schotelboer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraagt het op een satellietforum dus als je een ontvanger hebt en je stemt af op de juiste satelliet de Astra 2D op 28.2 oost en je zoekt op de juiste transponder 10714 H 22000 heb je verder niets nodig.

De zender is FTA (free to air) dus kun je zo bekijken. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast john konings

nou super top voor de mega selle reactie

ik ga er eens mee aan de slag.

gelukkig dat het in ieder geval wel kan..

 

zeer vriendelijke bedankt voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast john konings

Nou ik heb nog niets dus moet allen nog kopen..

maar als ik dat ga halen weet ik waar ik op moet letten..

en ik kan dat heel channel 4 kijken.

niet alleen maar films ofzo want dat boeit me niet gaat mij op de dagelijkse programma.s

 

vriendelijke groet john konings

Link naar reactie
Delen op andere sites

John, Channel 4 zit met meerdere kanalen op de satelliet. Het "gewone" Channel 4 uiteraard maar ook E4, More4 en Film4, e.e.a. ook nog met een +1 kanaal, zodat je als je te laat inschakelt na een uur toch nog kan kijken.

Allemaal gratis en legaal te ontvangen, als je je schotel maar richt op de juiste satelliet (28,2 in dit geval).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: john konings
Nou ik heb nog niets dus moet allen nog kopen..maar als ik dat ga halen weet ik waar ik op moet letten..


Belangrijk is dat u vrij zicht hebt op het zuiden. Het zijn een balkon of tuin. Dat is wel een must bij het plaatsen van een schotel. Anders hebt u de schotel spullen voor niks gekocht. En dat zal wel zonde zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...