Ga naar inhoud

Word deze smartcard ondersteund voor volgende receiver

Aanbevolen berichten

Gast Vulpturius
Geplaatst:

Wat ik wil bereiken is het volgende, ik wil hier in Belgie toegang hebben tot de Tjechie TV zenders.

Ik ga dus een smartcard kopen van en via Cslink.cz, daar spreekt men dat de encryptie code van deze card van 'Cryptoworks' is.

Ten eerste vroeg ik me af of dit wel zo is? sinds ik hier niet zo veel verstand van heb :s

Dan moet ik dus wss een receiver kopen die deze encryptie aankan.

Een winkel heeft me dit geadviseerd "ClarkTech 3100 met een PowerCam Pro", maar ik wou toch eerst alle mogelijkheden bekijken alvorens te beslissen.

Dus vroeg ik me af of dit een goede beslissing is of niet om deze receiver te kopen of er mss nog betere op de markt zijn?

Ook sprak de winkel over iets waar ik niets van versta en dit is wat ze me vertelden:

Citaat:
"software voor de VU+ duo. Deze software kunt u o.a. vinden op www.***geen-reclame***.nl . Op dit forum staat de laatste nieuwe software.

U kunt ook tegen een kleine vergoeding de software er door ons erop laten zetten."

Kan er me iemand uitleggen wat ze hier mee bedoelen?

Het volgende dat ik dan wss nodig heb is een gewone schotel.

Geplaatst:

Om hier echt een goed antwoord op te geven is het misschien handig voor ons om te weten over welke zenders het gaat.

Ik bedoel dus op welke satelliet en welke transponder.

Als je kijkt op king of sat dan kun je alle gegevens over de zenders bekijken, dus welke codering en op welke satelliet.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Gast Vulpturius
Geplaatst:

Oke ik ben hier dus echt wel een leek in dus ik ga proberen te antwoorden op alles :s

Op welke sateliet hoop ik dat je bedoeld ASTRA 23,5 ° E

en op transponder hoop ik dat je bedoeld Cryptoworks

Ik ga gebruik kunnen maken van http://en.kingofsat.net/pack-cslink.php hopelijk

Sorry als ik mss fouten maak, maar ik ben hier nog een echte leek in

Geplaatst:

Hi heb zelf hier een cs-link kaart draaien zonder problemen met CCcam in een dreambox. Dit zal dus ook werken in een VU+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen