macdemac Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 Zijn er meer mensen die ook zo'n problemen onder vinden bij canaldigitaal het is er een grote puinhoop niets klopt verkeerde gegevens in contracten en dan druk ik mij zachtjes uit.
Gast satnov2 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 donderdag een kaartje gehaald, vrijdag sms-activatie vrijdag telefoon-activatie vrijdag 15ct/min nummer gebeld, 20min+ in de wacht vrijdag 130ct/min nummer gebeld, 10min+ in de wacht vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie enz enz enz hele weekend bezig geweest, zondag maar niet gebeld en vandaag eindelijk iemand aan de lijn die me niet verder kon helpen..
Littlesat Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 In welke ontvanger zit je kaartje? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Kowalski Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 In plaats van SMS-activatie kun je ook via de website (her)activeren, dat is in elk geval iets goedkoper. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
co.ltd Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 en vandaag eindelijk iemand aan de lijn die me niet verder kon helpen.. wat was het andwoord ,van C.D. zodat zij je niet konden helpen? donderdag een kaartje gehaald, is dit bij een CanalDigitaal verkooppunt , laat dan dit dan regelen door deze winkel. 2 x Dream Box 7020 Image AAF dm 7020 SciFi 1 x Vu+duo Image OpenPLi 2.1 Draaibaar met actuator 18 inch 90cm Echostar(1995) bisat G4B+(5 LNB,s) sirius 4.8/ hotbird13/ astra 19/astra 23.5/ astra 28
Snoopy Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Ik ben laatst van een settop naar een basis abo gegaan met daarop een HD abo. Had al een heeljaar Settop vooruitbetaald.Per 1 april ging het nieuwe abonnement, dus je zou verwachten dat 3/4 van het Settop abo gecrediteerd wordt. Niet dus, men begon meteen met afschrijven van allerlei bedragen. Heeft wat briefwisseling gekost de zaak weer recht te breien. Ze hebben de boel daar niet goed voor elkaar. Als elke kleine handeling hele slagen correspondentie kost dan ben je als bedrijf verkeerd bezig. Van de 5 keer dat ik de helpdesk heb benaderd gaven ze 4 keer gewoon een foutief antwoord. En als ik in mijn kennissenkring rondvraag is het beeld helaas niet veel beter. Ondeskundig en klantonvriendelijk zijn de hoofdklachten.
Gast satnov2 Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Origineel bericht van: co.ltd en vandaag eindelijk iemand aan de lijn die me niet verder kon helpen.. wat was het andwoord ,van C.D. zodat zij je niet konden helpen? donderdag een kaartje gehaald, is dit bij een CanalDigitaal verkooppunt , laat dan dit dan regelen door deze winkel. gaat er niet om dat ze je wel of niet kunnen helpen, maar als jouw tv zwart blijft en je wordt 1 uur actief beloofd en na 3 uur ga je bellen, dan zit je op een vrijdag ochtend niet te wachten op een bandje; * dit kost ....ct/min * de wachttijden zijn langer dan normaal, bel later maar terug. foutmeldingen via de website, slechte bereikbaarheid, geen terugkoppeling (sms van 'het is behandeld'); gewoon 4 dagen totale muur van onbereikbaarheid. toppunt was nog wel dat die muts zei; "oh, ik zie dat u wel 8 keer ge-sms-ed heeft" zo van; "je kan wel meer sms-en, maar harder gaan we echt niet lopen.."
Daan Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Origineel bericht van: satnov2 donderdag een kaartje gehaald, vrijdag sms-activatie vrijdag telefoon-activatie vrijdag 15ct/min nummer gebeld, 20min+ in de wacht vrijdag 130ct/min nummer gebeld, 10min+ in de wacht vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie enz enz enz hele weekend bezig geweest, zondag maar niet gebeld en vandaag eindelijk iemand aan de lijn die me niet verder kon helpen.. je moet het dure nummer ook niet draaien maar de gewone landlijn Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
jimny Geplaatst: 31 mei 2010 Geplaatst: 31 mei 2010 Origineel bericht van: daan Origineel bericht van: satnov2 donderdag een kaartje gehaald, vrijdag sms-activatie vrijdag telefoon-activatie vrijdag 15ct/min nummer gebeld, 20min+ in de wacht vrijdag 130ct/min nummer gebeld, 10min+ in de wacht vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie vrijdag sms-activatie enz enz enz hele weekend bezig geweest, zondag maar niet gebeld en vandaag eindelijk iemand aan de lijn die me niet verder kon helpen.. je moet het dure nummer ook niet draaien maar de gewone landlijn vertel even welk landnummer je moet bellen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen